jonr Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 er det ikke noen luringer som har laget en rame for monitor som passer inn i e36 der kjørecomputeren sitter, eventuelt analogklokke/solbrilleholder ? syntes det er utrolig om dette ikke finnes,,,, noen tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 En kammerat av meg kjøpte seg en boss skjerm på Bilextra. Han monterte den der du hennviser uten noe ramme. Han var utrolig heldig satt som støpt, så veldig profft ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet April 25, 2005 Forfatter Share Skrevet April 25, 2005 En kammerat av meg kjøpte seg en boss skjerm på Bilextra.Han monterte den der du hennviser uten noe ramme. Han var utrolig heldig satt som støpt, så veldig profft ut Bilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Jeg har ingen bilder av opplegget, kansje han har, men husker jeg ikke feil så ble han så lei av tv styret at han fjerna det igjenn (vist ikke han bare var blakk og måtte selge det for å få penger da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet April 26, 2005 Forfatter Share Skrevet April 26, 2005 Jeg har ingen bilder av opplegget, kansje han har, men husker jeg ikke feil så ble han så lei av tv styret at han fjerna det igjenn (vist ikke han bare var blakk og måtte selge det for å få penger da ) Hehe om han har det kan du kanskje få han til å ta noen bilder ? :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Her er et litt dårlig bilde av en skjerm innfelt på en E36..ser nesten originalt ut på denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet April 29, 2005 Forfatter Share Skrevet April 29, 2005 Her er et litt dårlig bilde av en skjerm innfelt på en E36..ser nesten originalt ut på denne.. Ser bra ut det der! :=) skulle vært noen som solgte ferdige sånne ramer, det kan da umulig være dyrt og det burde være et vist marked for det :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 skal sjekke om vi kan få tak i eg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimkim Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Jeg har gjort akkurat samme jeg også.... kjøpte 7" skjerm jeg og der passa ramma rett inn den firkanten.. ser jævla bra ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2005 Jeg har gjort akkurat samme jeg også.... kjøpte 7" skjerm jeg og der passa ramma rett inn den firkanten.. ser jævla bra ut.... hmm.. hvordan fester du den da? har du bilde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 eg har laget sånn i bimmeren min! i klar plexi! skal se om jeg ikke kan laste opp bilder! har ikke satt inn skjermen enda, må flytte et kretskort få å få plass!! der var det bilder ja! lit støvete i bilen min her Fy meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimkim Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Skulle gjerne lasta opp bilder men skjønner ovehode ikke åssen man får inn bilder her Med den ramma som følgte med var såpass stram så det holdt med en tynn,tynn stripe med sikaflex..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå