Pauls1 Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 er det noe i veien for å legge høytalerkablene ilag med signalkablene ?? HASTER å få svar da jeg driver å trekke kable i skrivende stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 de skal vel egentlig ligge i lag med strømmkablene (?) tror eg da, men eg la alt i ene sida, strøm signal og høytalerkabler, funker fint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet April 24, 2005 Forfatter Share Skrevet April 24, 2005 okei.. da prøver jeg det også. men jeg trekker alt igjennom midten på bilen. faen så trangt !"¤&/"#¤Æ%# Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 okei.. da prøver jeg det også. men jeg trekker alt igjennom midten på bilen. faen så trangt !"¤&/"#¤Æ%# det beste er og trekke signal kablene adskilt fra strømkabler pga støy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 hmm midten? er jo god plass på ventre sida da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 hmm midten? er jo god plass på ventre sida da? sorry sorry eg leste feil trodde du spurte om strømm og signal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet April 24, 2005 Forfatter Share Skrevet April 24, 2005 strømmen henter jeg jo under baksetet så det blir ikke no problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Høyttaler og signalkabler kan du legge sammen, men ALDRI strøm og signalkabler sammen. På min E34, så måtte jeg legge høyttalerkablene til diskantene i taket for ikke å få støy på dem (dette var en E34 535ia m/alt eletrisk, så det var nok av støykilder) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 er det så veldig nøye da? , kjøpte monser kabler til min , de ligger og koser seg i lag med strømmen er ikkje plaga med støy egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 strøm og signal skal helst ikke ligge sammen for d kan lett oppbli støy. d beste er og bruke pasasjersiden til strøm og førersiden til signal eller omvendt. men e34 har jo batteri under baksete så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 strøm og signal skal helst ikke ligge sammen for d kan lett oppbli støy. d beste er og bruke pasasjersiden til strøm og førersiden til signal eller omvendt. men e34 har jo batteri under baksete så. Ikke alle E34 har batteriet under baksetet. Jeg la opp hoved- og styrestrøm på den ene sida, og signal på andre siden. Dette var først på en -88 525 og så på en -89 520, begge med batteriet foran..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 etter 24v kom hadde vel alle baki?? tenker ikke på de bila der med 12v en gang jeg så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 etter 24v kom hadde vel alle baki??tenker ikke på de bila der med 12v en gang jeg så.. Hmmm... Gammel jeg vet du Kjell Rune.... Var rimelig bra med E34 525i når jeg hadde den, men som sagt; Det er LEEEENGE siden det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 etter 24v kom hadde vel alle baki??tenker ikke på de bila der med 12v en gang jeg så.. Faktisk ikke.. Formannen i BMWCCN avd. Vestfold har en 525i 24V med batteriet foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 er ikke den ombygd da?? min 91 mod hadde d vertfall under setet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå