e30power Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Noen som har no erfaring med Biltema`s MIG apparater? lurte på å kjøpe et sveiseapparat og vil jo selvfølgelig ha det så billig som mulig! hehe.. Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 alt dette må vel følge en viss standar så d kan jo ike vær så forb... dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 kjøpte d billigste uten gass,er langt ifra d beste jeg har prøvd...men man blir hjulpen anbefaler å kjøpe med gass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 alt dette må vel følge en viss standar så d kan jo ike vær så forb... dårlig. jo det kan bli forbanna dårli! har sveist med mangen dårlige apparater og det er tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 okei. trodde d liksom var noe som ikke kunne bli helt loko liksom. men så sveiser ike jeg heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 okei. trodde d liksom var noe som ikke kunne bli helt loko liksom. men så sveiser ike jeg heller da. det som ofte skjer er at mateverket er dårlig, og tråden ikkje kommer ut i rett fart! vanskelig justere strømmen! Ustabil strømm og gass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bmw Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Kjøpte meg et i sommer, kjøpte det største (180 amp) greit nok med tanke på pris, har ganske lang erfaring med sveis, så første inntrykket, var meget dårlig siden jeg via jobb har kun brukt Kemppi, Esab og Miller (app til 15000++)osv, men med en del prøving ble det nogenlunde bra søm. Skal du bruke det veldig mye, ville jeg heller brukt pengene på et bruk godt merke enn å kjøpe nytt biltema, som bærer preg av å ha spart penger på det meste, men så koster det jo under 4k ca. det er jo mindre enn strømforsyninga på en middels Kemppi koster... Men til litt hobby skårer det ganske bra ja. kan også bruke rørtrå på de, kjekt i litt vind ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Jeg har jobbet for en Kemppi-forhandler, men sveising kan jeg egnetlig ikke en dritt om. Synd det firmaet ikke eksisterer lenger, ellers kunne jeg sikkert fiksa bra priser på brukte apparat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i_coupe94 Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 De kan bli utrolig dårlige. hør med folk som har greie på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå