Kjell Rune Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 noen andre her som har tele2 og ikke får lastet ned og sent e mails?? jekla irriterende. vært slik i noen dager nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Jeg har ikke tele2 lenger, men bruker til tider min gamle c2i konto, og får da både sendt og tatt imot med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 25, 2005 Forfatter Share Skrevet April 25, 2005 hmmm. er d bare med meg d er krøll da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 bruker hotmail jeg,har aldri hatt problem med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 26, 2005 Forfatter Share Skrevet April 26, 2005 var liksom i orden etter jeg starta opp pc´npå nytt. skjer kanksje vær 14éne dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå