Gå til innhold

denne så bra gjennomført ut?


 Share

Anbefalte innlegg

Denne bilen tilhører en kamerat av meg her i Ålesund, en meget gjennomført bil, men den ligger dessverre laaaaaaaangt utenfor det jeg synes er fint... Ikke misforstå, jeg elsker ombygde biler, men det går en grense synes jeg. Dessuten har jeg store aversjoner mot ting som ikke har funksjon. E30en min er nokså ombygget men de tingene som er der, er der for en grunn. 17" pga. at jeg ikke får plass til mindre, bur av åpenbare årsaker, Alpina spoiler for aerodynamikken sin del, gule lys for bedre sikt i mørket osv osv. At tingene SER bra ut (synes JEG da) er jo bare en stor bonus:)

Føler det blir feil når ting er der bare for kosmetiske årsaker. Men sånn er jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Tønsberg den der, ble vel solgt i høst, var fet før han fikk på cat killer og splitters foran og skjørter og gudveit hvor... Den er a litt gjennomført, men selv hadde jeg aldri putta annet enn M5/ACS styling på en E39. Men var rå lyd i den husker jeg! Han kjøpte seg Impreza GT Turbo stv eller hva de heter etter den der, men ble snart byttet ut med bmw igjen ;) Nå har han en abt trimma a4 stv med s4 styling og 270 gamp, går freskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...