segls Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 jeg har en BMW E39 5-er som er med i en konkuranse over grombilen her i midt troms, og jeg er den eneste som har bmw e39 med i tevlingen, bilen min ser ut som den røde bare min er sort, og jeg håpet på en stemme fra dere til min BMW siden vi her elsker BMW-er, og det dere trenger å gjøre er å ta fram mobilen å sende en sms og skriv: tf bilstem 27 og send det til 1985 det koster deg 2kr pr melding send mange PLEAS og så får vi se hva som skjer tevlingen varer bare ut april skynd dere å stem. Så skal jeg gi tilbakemelding om hvordan det gikk. Takk på forhond Hilsen Mteck jeg har bilde men den ser ikke slik ut lengere den er under ombygging nå igjenn. Igår ble det lagt krom dekor på bilen, til uken blir hele fronten bygd om, fronten kom ut i år, å det blir bare rått når bilen blir ferdig skal få bilde opp på denne siden, jeg tror det blir den råeste e39 som er i Norge akurat nå jeg gleder meg som en unge. det blir så lavt framme at jeg vurderer å få hevet bilen litt, Det står også på bilen 245/35-19 og Hartger felger, jeg har brukt en del penger på bilen er vel kommet på ca 250000 kr i tuning, bilen er også bygd om av hamann i Tyskland. her er web-siden som alle bilene står under min bil er nr:27 NB den ser ikke slik ut nå. http://www.folkebladet.no/bilogtrafikk/grombilen/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Sender ikke inn noe uten å se bilen din.. Må vel ligge bilde av alle bilene som er med et eller annet sted? Og "krombil"? Er det snakk om konkurranse for forkrommede biler? Sikker på det ikke er grombil du/de mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
segls Skrevet April 25, 2005 Forfatter Share Skrevet April 25, 2005 Sender ikke inn noe uten å se bilen din.. Må vel ligge bilde av alle bilene som er med et eller annet sted? Og "krombil"? Er det snakk om konkurranse for forkrommede biler? Sikker på det ikke er grombil du/de mener? grombilen det er det som er rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 er det mulig å få se noen bilder av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Det er sikkert en spesiell bil du har men det er vel litt naivt og tro at du har den peneste i landet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 ...det dere trenger å gjøre er å ta fram mobilen å sende en sms og skriv: tf krombil 27] Du sier at jeg hadde rett når jeg sa at du mente grombil, ikke krombil, så da skal vel neppe kodeordet være krombil? Fra websiden du henviser til står det at kodeordet er 'bilstem'... I tillegg skriver du at du har eneste BMW i kåringen. Synes jeg ser en E36 cabrio på nummer 25.. Mye rot her! .. men bilen din ser fin ut den, selv om det er begrenset inntrykk man kan få av ett enkelt mobilbilde. Fiks masse bra bilder og send inn til post@bmwguiden.no, så kan du i det minste ha mulighet til å få månedens bil her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 ja det var litt rot her! men det blir jo feil og stemme på en bil bare av et bilde fra nettet! eg gjør vertfal ikkje det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Sleng ut noen skikkelige bilder her da så vi får se om vi vil stemme eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 jeg må ha noen bilder før jeg vil avgi min stemme.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Gammelt jungelord : "Et bilde sier mer enn 1000 ord" (eller noe sånt ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
segls Skrevet April 25, 2005 Forfatter Share Skrevet April 25, 2005 takk for de svar jeg har fodt må vel endre på kode ordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
segls Skrevet April 25, 2005 Forfatter Share Skrevet April 25, 2005 Det er sikkert en spesiell bil du har men det er vel litt naivt og tro at du har den peneste i landet... av de bilene jeg har sett så tror no jeg det når det gjelder 5-er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Sånn, nå har jeg iaff stemt på din bil Men fristet mye å stemme på audi a4, jeg er svak for den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 jeg stemmer ikke på noe jeg ikke har sett... og jeg syns du var litt vell optimistisk om bilen din... denne var tøff... gammel og meget spesiellt stylet...: tøffeste celicaen jeg har sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
segls Skrevet April 26, 2005 Forfatter Share Skrevet April 26, 2005 Sånn, nå har jeg iaff stemt på din bil Men fristet mye å stemme på audi a4, jeg er svak for den bilen takk for din stemme Jeg har lastet opp noen bilder men hvor blir de av. de som styrer med denne siden må ha fodt bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå