Gå til innhold

grombil konkuranse Hjelp!

segls
 Share

Anbefalte innlegg

jeg har en BMW E39 5-er som er med i en konkuranse over grombilen her i midt troms, og jeg er den eneste som har bmw e39 med i tevlingen, bilen min ser ut som den røde bare min er sort, og jeg håpet på en stemme fra dere til min BMW siden vi her elsker BMW-er, og det dere trenger å gjøre er å ta fram mobilen å sende en sms og skriv: tf bilstem 27 og send det til 1985 det koster deg 2kr pr melding send mange PLEAS 8)8)8) og så får vi se hva som skjer tevlingen varer bare ut april skynd dere å stem. Så skal jeg gi tilbakemelding om hvordan det gikk.

Takk på forhond

Hilsen

Mteck

jeg har bilde men den ser ikke slik ut lengere den er under ombygging nå igjenn. Igår ble det lagt krom dekor på bilen, til uken blir hele fronten bygd om, fronten kom ut i år, å det blir bare rått når bilen blir ferdig skal få bilde opp på denne siden, jeg tror det blir den råeste e39 som er i Norge akurat nå

jeg gleder meg som en unge.

det blir så lavt framme at jeg vurderer å få hevet bilen litt, Det står også på bilen 245/35-19 og Hartger felger, jeg har brukt en del penger på bilen er vel kommet på ca 250000 kr i tuning, bilen er også bygd om av hamann i Tyskland.

her er web-siden som alle bilene står under min bil er nr:27 NB den ser ikke slik ut nå.

http://www.folkebladet.no/bilogtrafikk/grombilen/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender ikke inn noe uten å se bilen din.. :)

Må vel ligge bilde av alle bilene som er med et eller annet sted?

Og "krombil"? Er det snakk om konkurranse for forkrommede biler? ;) Sikker på det ikke er grombil du/de mener?

grombilen det er det som er rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det dere trenger å gjøre er å ta fram mobilen å sende en sms og skriv: tf krombil 27]

Du sier at jeg hadde rett når jeg sa at du mente grombil, ikke krombil, så da skal vel neppe kodeordet være krombil? Fra websiden du henviser til står det at kodeordet er 'bilstem'...

I tillegg skriver du at du har eneste BMW i kåringen. Synes jeg ser en E36 cabrio på nummer 25.. :)

Mye rot her! .. men bilen din ser fin ut den, selv om det er begrenset inntrykk man kan få av ett enkelt mobilbilde.

Fiks masse bra bilder og send inn til post@bmwguiden.no, så kan du i det minste ha mulighet til å få månedens bil her inne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, nå har jeg iaff stemt på din bil :)

Men fristet mye å stemme på audi a4, jeg er svak for den bilen :?

takk for din stemme :D

Jeg har lastet opp noen bilder men hvor blir de av. de som styrer med denne siden må ha fodt bildene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...