BMW_JP Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Jeg tenkte å fjerne en liten ripe på bilen med Auto Glym Paint Remover som fjerner riper og matt overflate. Jeg gnidde og gnidde og når jeg tørket bort så så jeg til min store overraskele enda flere matte riper på lakken etter polertørkelet.... Dette er den verste dritten jeg har vært borti. Fjerner ikke en gang små lakk riper eller matte overflate (har en liten matt overflate over dørhåndtaket. Fikk heldigvis de nye ripene som autoglymen lagde bort til slutt med mye gnikking med den røde polerings saken til auto glym. Nei heretter skal jeg heller sende bilen te lakkering hvis jeg ska ha bort ei ripe eller to..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 ikke bra... trodde auto glym var brae produkter jeg.. Men nå vet jeg at jeg ikke skal bruke de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325_Cab Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Fikk heldigvis de nye ripene som autoglymen lagde bort til slutt med mye gnikking med den røde polerings saken til auto glym. Du skal jo polere med den som du sier her, super resin polish etter du har brukt paint renovator. 03b bra autoglym er enda bedre til å ta småriper med, den er vedlig bra hvis du skal bruke maskin også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Hørtes skummelt ut det der....hmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet April 25, 2005 Forfatter Share Skrevet April 25, 2005 Fikk heldigvis de nye ripene som autoglymen lagde bort til slutt med mye gnikking med den røde polerings saken til auto glym. Du skal jo polere med den som du sier her, super resin polish etter du har brukt paint renovator. 03b bra autoglym er enda bedre til å ta småriper med, den er vedlig bra hvis du skal bruke maskin også. Joooo, det er jo helt OK, men den skal jo ikke LAGE riper. Den skal FJERNE riper.... *oppgitt* Neste gang er det Turtle Wax for alle penga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet April 25, 2005 Forfatter Share Skrevet April 25, 2005 Jeg synes den polerings greia var bra/like god som turtle wax, men den paint removern var regne marerittet. Gni i hvert fall forsiktig og på små overflater av gangen hvis du skal bruke den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Jeg har noen stygge riper på bagasjen min og bruker autoglym. aldri vært borti noe annet effektivt enn Autoglymmen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 her er noe info som mage av dere sikkert har lest. men polering og rubbing fjerner ikke riper.. http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t ... t=polering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Jeg har brukt Paint Renovater fra Auto Glym mange ganger, og den har alltid fungert for meg. Men man må polere med Super Resin Polish inntil 5 ganger etterpå for å få glansen tilbake. Hvordan man kan få riper av å bruke den er et mysterium for meg. Synd at du måtte oppleve dette BMW_JP. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 voksen til autoglym er helt rå!! rød , grønn og guld autoglym er et must hmm like important at man bruker rett klut(feil klut kan lage riper) det beste er gammle frotehanduker at polere og vokse av med, Mange har brent seg at torke av bilen med skitten pusseskinn(lager riper!!!), bruker å vaske pusseskinnet ofte når eg torker av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Var bilen din 100% ren før du startet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Når man polerer en bil så bruker en vel poleringsduk? (sånn som kjennes ut som silke/bomull) Uten denne typen klut/duk så blir det som en cheeseburger uten cheese. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå