Jump to content

Carbon Tak

Kjell Rune
 Share

Recommended Posts

Nå har jeg liksom fått den iden omm att jeg skal ha carbon tak på m5én min. hva tror dere om svart tak på en gullfarga bil?? kan jo si att den skal være grå neders med sorte felger med gull skrift på. :) kunne vært litt kult og prøvd noe litt annet liksom for en gangs skyld.

Carbon tak? Blir ikke det en kostbar operasjon da?

Legger kanskje bare på toppen.. slik TS Racing prøvde på med det rosa helikopteret (Audien). Det fikk visst ingen god ende på visa. De måtte visst gi opp og omlakkere hele taket etterpå... sier ryktene ihvertfall. Om de er til å stole på kan man aldri vite.

planen var dette for m5én.

lakkere hele bilen med orginalstayling og litt mer gull i fargen noe lignende den e46 m3´n som jeg har i galleriet. carbon tak type svart og ikke lakkert og 19" sorte felger med gullskrift på eine eiken. :) tror dette kan bli litt stilig.

Carbon tak? Blir ikke det en kostbar operasjon da?

Legger kanskje bare på toppen.. slik TS Racing prøvde på med det rosa helikopteret (Audien). Det fikk visst ingen god ende på visa. De måtte visst gi opp og omlakkere hele taket etterpå... sier ryktene ihvertfall. Om de er til å stole på kan man aldri vite.

taket var bra men måtte legge på mer klarlakk pga luftbobler.

taket var bra men måtte legge på mer klarlakk pga luftbobler.

Ok, men han kjører jo ikke med karbontaket nå, eller? Så bilene hans på gatebil i september, kan ikke huske karbontak da.. men studerte ikke så godt.