Gå til innhold

GS og OS same shit?


Chris
 Share

Anbefalte innlegg

GS er Gule og Skrivarhaug eller noe slikt, mens OS er Ove Skårland. Usikker på hvordan eierandelene er, men OS får nye deler fra GS sitt lager, og jeg tror muligens GS får brukte deler fra OS. Så de samkjører priser og slikt. Men alt det kan nok Ove fortelle mer om selv.. hvis han vil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gs bildeler er jonny skiverhaug og trond gule

os bildeler er ove skårland bildeler as

vi kjører dei samme prisene og samme utvalg siden vi tar inn til landet samla i containerer gs har større lager på nydeler en det vi har men vi har det meste vi og

os bildeler har større lager på brukt og vi har huggebiler som kommer til oss dette for at transporten er mindre til oss siden vi ligger så nærme egersund.

os bildeler og gs bildeler sender daglig pallelast mellom bud og sirevåg og omvendt.

den 3 part er jo bildeler i trondheim som har butikkutsalg i byen

os bildeler skaffer kansje litt meir spesielle ting som vi ikke har på lager noen som kjell rune benytter seg av ofte.

nå skal vi begynne med turbo grenrør og turbo og deler til dei fleste bmw biler så det blir spennende det blir bare os bildeler og jo bildeler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er turbogrenrør noe spesiellt. F. eks kun beregnet til biler med turbo eller er det grenrør jeg kan montere på min m50b20 motor? Ikke helt oppdatert rundt grenrør :/ Og vil dere selge turboer som er nærmest plug and play?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er turbogrenrør noe spesiellt. F. eks kun beregnet til biler med turbo eller er det genrør jeg kan montere på min m50b20 motor? Ikke helt oppdatert rundt grenrør :/ Og vil dere selge turboer som er nærmest plug and play?

turbo grenrør er vanskelig og bruke med mindre du har turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye vil en turbo til min E34 535ia koste???

det er jo liksom ikkje nok med bare en turbo da! trenger en del andre ting også nå er ikkje eg helt inni desse turbo greiene, har en 323 motor 86 mod som eg skal overhale og konvertere,

p,s kjell rune høres 350 hk på denne motoren urimelig mye ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

p,s kjell rune høres 350 hk på denne motoren urimelig mye ut?

nei d gjør d jo ikke. jeg kjørte med billig trimming på min 323 turbo og den ytte rundt 270-300hk. kjørte på 1,3 bar i trykk da og alt i motoren var orginalt. dreide bare av stempla litt. men legger du noen kroner i d er d ikke umulig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

p,s kjell rune høres 350 hk på denne motoren urimelig mye ut?

nei d gjør d jo ikke. jeg kjørte med billig trimming på min 323 turbo og den ytte rundt 270-300hk. kjørte på 1,3 bar i trykk da og alt i motoren var orginalt. dreide bare av stempla litt. men legger du noen kroner i d er d ikke umulig. :)

maskineringen av stemplene ordner eg sjøl, det eg har tenkt og legge penger i er balansering av veiv og porting av topp! skifte alle lager og diverse, men er det feks mulig og lade 1,5 bar? ka komp blir det da? og ka er org komp her? veit du noe om kor eg kan sette meg inn i dette? og går det an og bruke en vilken som helst turbo eller må det vere custom made?`

aldri drevet med dette før har kune drevet med suging eg hehe :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ett komplett turbosett som kan yte 400hk til m20 motor med turbo og alt. faktisk plug and play til 15000. d er bare maskinere stemplene og sette ind stålpakning og suse på 1,5bar. :) trengee jo mer bensin da men d regner jeg med du skjønte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ett komplett turbosett som kan yte 400hk til m20 motor med turbo og alt. faktisk plug and play til 15000. d er bare maskinere stemplene og sette ind stålpakning og suse på 1,5bar. :) trengee jo mer bensin da men d regner jeg med du skjønte. :)

ok for og bruke dette trenger eg vel nye dyser bens trykk reggulator og lmm eller tar eg helt feil nå? p.s funker dette på denne motoren i lengden? og ka vil komplett si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...