Chris Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Er det samme eier ellerno? Er jo klin like priser og utstyr.. Btw: greenstuff bremseklosser som er tilbud på, er det i par eller 1stk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 GS er Gule og Skrivarhaug eller noe slikt, mens OS er Ove Skårland. Usikker på hvordan eierandelene er, men OS får nye deler fra GS sitt lager, og jeg tror muligens GS får brukte deler fra OS. Så de samkjører priser og slikt. Men alt det kan nok Ove fortelle mer om selv.. hvis han vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 bremse klosser selges bestandig med 4 stk samlet. altså med komplett sett til fram eller bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 os er os og gs er gs. men de har ett sammarbeid og kan skaffe mye de samme delene til samme oriser. ove er jo en del inne her så han svarer vel selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ove Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 gs bildeler er jonny skiverhaug og trond gule os bildeler er ove skårland bildeler as vi kjører dei samme prisene og samme utvalg siden vi tar inn til landet samla i containerer gs har større lager på nydeler en det vi har men vi har det meste vi og os bildeler har større lager på brukt og vi har huggebiler som kommer til oss dette for at transporten er mindre til oss siden vi ligger så nærme egersund. os bildeler og gs bildeler sender daglig pallelast mellom bud og sirevåg og omvendt. den 3 part er jo bildeler i trondheim som har butikkutsalg i byen os bildeler skaffer kansje litt meir spesielle ting som vi ikke har på lager noen som kjell rune benytter seg av ofte. nå skal vi begynne med turbo grenrør og turbo og deler til dei fleste bmw biler så det blir spennende det blir bare os bildeler og jo bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Er turbogrenrør noe spesiellt. F. eks kun beregnet til biler med turbo eller er det grenrør jeg kan montere på min m50b20 motor? Ikke helt oppdatert rundt grenrør :/ Og vil dere selge turboer som er nærmest plug and play? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Er turbogrenrør noe spesiellt. F. eks kun beregnet til biler med turbo eller er det genrør jeg kan montere på min m50b20 motor? Ikke helt oppdatert rundt grenrør :/ Og vil dere selge turboer som er nærmest plug and play? turbo grenrør er vanskelig og bruke med mindre du har turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Hvor mye vil en turbo til min E34 535ia koste??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 30000 ca med stempel og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Hvor mye vil en turbo til min E34 535ia koste??? det er jo liksom ikkje nok med bare en turbo da! trenger en del andre ting også nå er ikkje eg helt inni desse turbo greiene, har en 323 motor 86 mod som eg skal overhale og konvertere, p,s kjell rune høres 350 hk på denne motoren urimelig mye ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 p,s kjell rune høres 350 hk på denne motoren urimelig mye ut? nei d gjør d jo ikke. jeg kjørte med billig trimming på min 323 turbo og den ytte rundt 270-300hk. kjørte på 1,3 bar i trykk da og alt i motoren var orginalt. dreide bare av stempla litt. men legger du noen kroner i d er d ikke umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 p,s kjell rune høres 350 hk på denne motoren urimelig mye ut? nei d gjør d jo ikke. jeg kjørte med billig trimming på min 323 turbo og den ytte rundt 270-300hk. kjørte på 1,3 bar i trykk da og alt i motoren var orginalt. dreide bare av stempla litt. men legger du noen kroner i d er d ikke umulig. maskineringen av stemplene ordner eg sjøl, det eg har tenkt og legge penger i er balansering av veiv og porting av topp! skifte alle lager og diverse, men er det feks mulig og lade 1,5 bar? ka komp blir det da? og ka er org komp her? veit du noe om kor eg kan sette meg inn i dette? og går det an og bruke en vilken som helst turbo eller må det vere custom made?` aldri drevet med dette før har kune drevet med suging eg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 har ett komplett turbosett som kan yte 400hk til m20 motor med turbo og alt. faktisk plug and play til 15000. d er bare maskinere stemplene og sette ind stålpakning og suse på 1,5bar. trengee jo mer bensin da men d regner jeg med du skjønte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 har ett komplett turbosett som kan yte 400hk til m20 motor med turbo og alt. faktisk plug and play til 15000. d er bare maskinere stemplene og sette ind stålpakning og suse på 1,5bar. trengee jo mer bensin da men d regner jeg med du skjønte. ok for og bruke dette trenger eg vel nye dyser bens trykk reggulator og lmm eller tar eg helt feil nå? p.s funker dette på denne motoren i lengden? og ka vil komplett si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå