///M Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 http://www.dinside.no/php/art.php?id=212741 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Må jo nesten vurdere en tur dit i sommer. De hadde jo bra biler også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 nice og bmw og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 det gjorde jeg i går.. for jeg hadde så lyst... la igjen noen gummiflusser da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Hm.. stili Leste en annonse i motorbørsen for en stund siden om noe lignende. Tror det var i Sverige. Der kunne du få kjørt Formel1 biler på bane for ca 15k tror jeg. Det var kurs og slikt i forveien... Hadde vært sinnsykt artig å få prøvd. Tilsvarende kunne du få kjørt såkalte "supercars" på bane. Da til ca 7-8k.. Biler som dodge viper, ferrari, lamorghini osv.. Det hadde blitt en bra ferie det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 BalleKnalle, det står om det du nevner nederst i artikkelen ///M henviser til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 vupps. ... leste ikke så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå