Gå til innhold

toppfart på en lettere trimmet E30 325i

Share

Anbefalte innlegg

den står vell oppført til 230 orginalt (hentet fra motorguide) så spørs det om du får høyere turtall en orginalt. om du den ble målt til 230 ved f.eks 62oo omdr, så får ikke du høyere toppfart ved 62oo, men den vil dra en god del bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører orginale sommerfelger, og kjørte ut hele 4gir og lå rundt 7200-7500rpm..nåla viste 240km\t..=) bilen er helt vill å kjøre altså, men om 230km\t er orginalt fra fabrikk med 174hk så må jeg vel klare 10km\t til med over 200hk? syns det høres ganske rimelig ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører orginale sommerfelger, og kjørte ut hele 4gir og lå rundt 7200-7500rpm..nåla viste 240km\t..=) bilen er helt vill å kjøre altså, men om 230km\t er orginalt fra fabrikk med 174hk så må jeg vel klare 10km\t til med over 200hk? syns det høres ganske rimelig ut..

er det ikkje turtalsperre på disse da? og 7500 rpm høres skummelt ut rådene liker ikkje det! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, 230km\t på 6400rpm..hmmz..*kom noen tanker inn i hodet mitt her nå* :-k så 230 @ 6400 ..hva blir det på rundt 7200rpm da tro..tenker vi sier at bilen går fort nok jeg..tør ikke gi ut hele 5giret også..gikk meeer enn fort nok for meg når nåla gikk på 240 - merket.. :?

Jaja, takk for alle innlegg hvertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...