Gå til innhold

ENDELIG! Ny front på vei :D:D:D


Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heheh, morsomt ;)

Tenkte bare jeg skulle se om jeg kunne fått den lakket "skikkelig" til en grei pris, men viss ikke så gjør jeg det bare selv ;)

eg har jo tulbudt meg da! men det er jo turen som er så forbaska dyr!

heheh, takk for tilbudet ;)

Hadde jeg fått fri fra jobb en langhelg, så kunne jeg heller tatt turen, kjekt å komme seg vekk litt... men..... det er lite sansynlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten ingen her inne som "lakker svart" i stavanger området?? :P heheh....

Vet om en på Tasta som gjør det. Har egen låve med alt utstyr, rimelig proffe saker med znille prizer.

Åhja?? tlfnr?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var og besøkte han på Tasta for et par år siden, og han har et kallenavn (husker det ikke akkurat nå) som ikke akkurat oser av tillit, og når du treffer mannen tror jeg kanskje du tenker noe lignende som jeg gjorde...... Må komme meg vekk herfra - NÅ :?

Men for all del, alle kan jo forbedre sin fremtreden, dessuten kan det jo være snakk om en helt annen person her. Det finner den som måtte besøke vedkommende uansett ut selv ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en kompis som skulle få lakkert bilen sin hos en på tasta, men etter å ha mast på han i nesten 2 måneder, så hentet han bare bilen igjen, å leverte den et annet sted. (det trenger som sagt ikke være samme person)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hørtes ut som Gaute gikk på en smell der :wink:

De er et par-tre stykker som holder på der oppe, vil ikke akkurat si at de er West Coast Customs, men de får nok jobben gjort.

Vil presisere at jeg selv ikke har prøvd dem enda, men har flere kamerater som har fått lakkert styling der for en god penge, og alle har vært fornøyde.

F.eks. fikk en kompis av meg lakkert front+bak og sideskjørt for ca 4-500 kr (Mercedes 123). Altså fullt truse-sett.

Når det gjelder utseende på disse lakkerende folka, betviler jeg at vi snakker om vakre ytrer og duft av nydusjing :D

"Hvis du vil at de skal lakkere det fint, så gjør de det fint", sa en annen som har vært der oppe. Dvs at du må bare presisere hvor 'fint' du vil ha det. F.eks. lakkere øyelokk kontra lakkering av panser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De/han som jeg besøkte hadde proff lakkboks og det så ut som om utstyret generelt sett var OK.

Problemer var f.eks at det stod en kar inni lakkboksen å pusset en fanger. Når han ble ferdig skulle de skru på varmen for å lakkere fangeren.

Når jeg fortalte hva jeg ville ha gjort på bilen min (hellakkering) kom de med en del prosedyrer som involverte tape og papir i stedet for demontering av ting, og da var det jeg fikk i tankene at jeg burde komme meg vekk. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...