Gå til innhold

Bilde?

henry
 Share

Anbefalte innlegg

Ser nå at den bilen med utstikkerpotta har original hekk, dvs ikke M-sporthekken. Du må ha M-sport evt med ACS innsats eller ACS hekk på bilen for at denne potta skal se normal ut. Men uten det er det jo heller ingen vits å pynte opp med et slikt smykke som ACS potta nå engang er 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, sant det!

Men, ettersom den koster 6200,- hos gs trur jeg det blir lite akktuellt, designet fallt ikke helt i smak heller.

Når dem på gs påstår at det er samme potta som sebring, bare med en annen stuss, (lik kvalitet og lyd) så syns jeg kanskje det blir litt å ta i å betale dobbelt så mye for dette da!

tror kanskje valget faller på supersprint:

http://www.supersprint.com/a_prodotti.a ... o=bmwE3611

MAGNUM O 100

takker for god hjelp og bilder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ac Schnitzer er jo en av de ypperste innen tuning til BMW. Hvis du får bilen din modifisert med deler fra ACS så går ikke dette ut over ev. garanti på motor osv.... Sebring er på en måte et økonomi merke for Ac Schnitzer.... Tror at materialvalget, og ikke bare utformingen, er en helt annen i ACS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dem på gs påstår at det er samme potta som sebring, bare med en annen stuss, (lik kvalitet og lyd) så syns jeg kanskje det blir litt å ta i å betale dobbelt så mye for dette da!

tror kanskje valget faller på supersprint:

http://www.supersprint.com/a_prodotti.a ... o=bmwE3611

MAGNUM O 100

ACS sine potter blir nå stort sett produsert av Remus og ikke Sebring. Kvaliteten er absolutt ikke å si noe på, men er du ute etter lyd er nok ikke ACS det rette valget. Den er marginalt høyere enn en originalpotte på tomgang og opp til 3500rpm.

Supersprint sin Magnum ser ufattelig tett ut på E36'er. Den passer på opp-råna 106'er og andre ris- og baguettrakketter. Gå heller for dobble endestusser eller den ovale i rustfritt. Eller ta en titt på Eisenmann som Motortechnik fører. Uansett må du nok regne med rundt samme pris som ACS-potta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men hva ville du anbefalle isteden for ACS sin potte? Tviler på at jeg gidder å bytte ut hele bakfangeren for å få bilen til å kle ACS potta, for den var ikke mye fin på orginal fanger!

Eisenmann? så ikke no bilder påmotortechnik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men hva ville du anbefalle isteden for ACS sin potte? Tviler på at jeg gidder å bytte ut hele bakfangeren for å få bilen til å kle ACS potta, for den var ikke mye fin på orginal fanger!

Eisenmann? så ikke no bilder påmotortechnik

Eisenmann kan du se, høre og lese mer om her eller her.

Jeg har fått priser til iSbilen:

2x83mm rustfritt 3800kr

160x80mm rustfritt 4700kr

Rabatter er å få dersom du er medlemm av BMWCCN.

Dessuten blir de håndlaget så det tar vel rundt en måned å få de hjem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som sier at AC Schnitzer ikke lager lyd.... ](*,)

Hadde komplett eksos jeg oxo på min 320i E30... Sykere lyd skal du leite lenge etter..

Men hvis du kun skal ha en bakpotte kan jeg forstå at de ikke lager lyd..... En må ha/bør ha komplett eksos m/grenrør, mellompotte + bakpotte for å få grom lyden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...