johjoa Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Jeg har planer om og kjøpe noe styling fra Danmark.... noen som vet hva tollen kan komme på? - M-tech front - M-tech sideskjørt - M-tech ratt må vell ut med 4000-5000 kr for alt med frakt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 25% moms, og så får du håpe du får tilbakebetalt den danske momsen etterpå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
manta-a Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Hvor i danmark skal du bestille de delene hæn??Er det hos koed??Isåfall er det glassfibersett som trenger tilpassing.Har bestilt deler der før jeg.Allt som ble bestilt kom Vurdere og bestille meg den m-tech2 pakken jeg og. Link to comment Share on other sites More sharing options...
johjoa Posted April 26, 2005 Author Share Posted April 26, 2005 Tenkte og bestille på Schmiedmann eller koed... det er vanlig ab* plast eller hva det heter... Edit: Innlegg nr. 100 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtm Posted May 1, 2005 Share Posted May 1, 2005 hvis du reiser til danmark selv for å hente deler så kan du ta med deg til en verdi av 6000 uten å betale noe ekstra.. hvis du får det tilsendt må du momse det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desloch Posted May 1, 2005 Share Posted May 1, 2005 Hvor i danmark skal du bestille de delene hæn??Er det hos koed??Isåfall er det glassfibersett som trenger tilpassing.Har bestilt deler der før jeg.Allt som ble bestilt kom Vurdere og bestille meg den m-tech2 pakken jeg og. Hvor mye måtte du betale i frakt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaggEn Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 hvis du reiser til danmark selv for å hente deler så kan du ta med deg til en verdi av 6000 uten å betale noe ekstra.. hvis du får det tilsendt må du momse det... Ja men husk at den danske momsen også er på 25% og den betaler du ikke viss du får det sendt til norge pga at da betaler du bare den norske momsen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts