Bebis Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Jeg fikk pakke i posten i dag fra USA og det var et sett med Angeleyes som jeg ikke har bestilt. Hehe.. Så tenkte jaja jeg får vel selge de.. Det følger med bruksanvisning.. GI BUD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirakulix Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Hvilke typer ringer er det? LED? CCFL? Om det er CCFL, kan jeg kjøpe dem av deg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebis Posted April 27, 2005 Author Share Posted April 27, 2005 Det ser desverre ut som det er led's Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirakulix Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 De er dårlige Har du betalt for dem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fubar Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Hørtes merkverdig ut dette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schnellfahren Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Hørtes merkverdig ut dette Agree... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimmerfanatic Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Hvis du har kjøpt dem, så har du sikkert prisen på dem også. Da synes jeg at du burde vise hen til prisen og hvordan type det er (Led, eller CCFL..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebis Posted April 27, 2005 Author Share Posted April 27, 2005 Jeg har ikke kjøpt dem.. Fikk dem sammen med en annen noen andre ting jeg hadde bestilt.. De er vertfall solgt til en på jobben får 350,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rage-A Posted April 28, 2005 Share Posted April 28, 2005 Samme som jeg har dette, drit fornøyd med de. Kult å ha noe som INGEN andre her i området har! Og jeg fikk de med i en annen pakke, for kr 136,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirakulix Posted April 28, 2005 Share Posted April 28, 2005 Samme som jeg har dette, drit fornøyd med de. Kult å ha noe som INGEN andre her i området har! De lyser en god del dårligere enn CCFL ringene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts