Ettertenning Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 husker ikkje kossen eg gjorde det men eg får vertfall sms på telefonene kver gang eg får mail, noen som husker eller veit noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Kommer helt an på leverandør og måten du har gjort det på. For det finnes flere.. Noen leverandører tilbyr denne varslingen, slik at det er et spesielt oppsett der. Mens du kan sette opp ting for å sende varsling selv til mobilpost eller tilsvarende. Sender man mail til @sms.netcom.no får jeg jo sms. Kan sette opp videresending eller varsling på det viset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 26, 2005 Forfatter Share Skrevet April 26, 2005 Kommer helt an på leverandør og måten du har gjort det på. For det finnes flere..Noen leverandører tilbyr denne varslingen, slik at det er et spesielt oppsett der. Mens du kan sette opp ting for å sende varsling selv til mobilpost eller tilsvarende. Sender man mail til @sms.netcom.no får jeg jo sms. Kan sette opp videresending eller varsling på det viset. men eg har jo skiftet abbonemang etter eg gjorde dette og det funker fremdeles, tror dett var noe eg gjorde på hotmail men husker ikkje korleis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Er det på Messenger du mener eller??? I såfall går du inn på verktøy menyen i messenger der er det noe som heter "Rediger mine mobile-innstillinger" - da kan du sette inn telefonummer osv... Dette gjelder MSN Messenger 7.0.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 26, 2005 Forfatter Share Skrevet April 26, 2005 Er det på Messenger du mener eller???I såfall går du inn på verktøy menyen i messenger der er det noe som heter "Rediger mine mobile-innstillinger" - da kan du sette inn telefonummer osv... Dette gjelder MSN Messenger 7.0.... funker dette sammen med alle email adresser? feks hayaudio@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Det har jeg aldrig testet - jeg har en hotmail adresse knyttet til messengeren min. det står i avtalen at det kun fungerer med Telenor, og det ser ut som om det bare funker med hotmail... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 26, 2005 Forfatter Share Skrevet April 26, 2005 ok men takker for tilbakemelding vertfall, får sjekke dette nermere ut imorra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå