jonas Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Etter mykkje om å men, kjøpte jeg rieger sideskjørt. men jeg lurer litt på hva dere andre har gjort. Må dere tilpasse de noe? pusse ned skarpe kanter og lignende. Dette er originale rieger sideskjørt. hvordan festet dere de? hva er den beste metoden? takker for ALLE svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 hvilken type rieger skjørt da?? de lager liksom 1000stk sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Var ingen tilpassing nødvendig på mine riegerskjørter, men enkelte må nok pusse litt på kanter og hjørner kanskje ja..men det er meget uproblematisk.. Bruk limet som er med til å feste med..Sicaflex er det vel..guff på alt som er..og en eller to skruer evt poppnagler i hver ende..er vel også med.. Problemet som kan oppstå, er å finne noe for å holde på plass skjørtene mens limet tørker.. Det finnes slike sugekopper å få tak i da, som festes på dørsidene og presser skjørtene inn, jeg brukte slike (fikk lånt)..husker ikke hvor de kan skaffes, men det kan jeg sikkert finne ut av til i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet April 27, 2005 Forfatter Share Skrevet April 27, 2005 oki, synest det var litt dårli i kantene, men jeg finner vel ut av det. Det beste er vell å tilpasse hullene før jeg lakker. Tenker jeg tar den jobben i dag. Men har du festet skjørtet helt under døren? eller under den listen som er nederst før kanalen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.S Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Legg ut bilder av jobben, og resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå