Ans Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Hey folkens! Har nettopp blitt medlem her og lurer på mye rart. Har tenkt å gjøre noe med bilen min nå og lurer om det er mulig å bygge en 92/93 318i sedan til m3? Jeg har noe lakkskader og rust å, noen som vet hvem jeg kan henvende meg til? Legger bildene av bilen min imorra så kan dere se de skadene men kom med noe forslag. Hei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 alt er vel mulig med masse penger på konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 kjøp deg en tysk m3 og bruk som delebil og flytt alt over bare. så er d ferdig ferdig. bare og godkjenne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 kjøp deg en tysk m3 og bruk som delebil og flytt alt over bare. så er d ferdig ferdig. bare og godkjenne. det er vel ikkje altid bare og bare og få det godjent og regga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 jo d er akk d det er. ingen problem heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ans Skrevet April 26, 2005 Forfatter Share Skrevet April 26, 2005 Har dere noe websider da hvor jeg kan se etter tysk m3 mvh Ans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 må man ikke ha godkjennings papirer fra bmw for å få de godjent? noe som etter ryktene å bedømme ikke er mulig å få utlevert fra bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 snakk med biltilsynet først! skal ikke være noen problem, men du bør ha en bil som er registrer i norge før 1.1.96. da slipper du å betale avgifter på ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 kan bli veldig dyrt vist ikke ja. jeg tok meg bare en prat med biltilsynet og de var positive dem var bare og få mw forhandlern til og bekrefte att alt var bytta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Har dere noe websider da hvor jeg kan se etter tysk m3 mvh Ans Du kan jo prøve her -> http://www.mobile.de/ Lykke til da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 eller her. http://www.autoscout24.de/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 blir det mye dyrere hvis bilen er registrert i norge etter 01.01.96? har tenkt på ombygging når motoren som står i bilen nå har gjort sin tjeneste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 d kan du finne ut på toll.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 blir det mye dyrere hvis bilen er registrert i norge etter 01.01.96?har tenkt på ombygging når motoren som står i bilen nå har gjort sin tjeneste... Det er jo helt idiotisk. Selg bilen og kjøp en som er registrert før 96. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 alt er vel mulig med masse penger på konto! Særlig!!!! Det koster jo mindre enn å kjøpe en 320 her i Norge omtrent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå