Gå til innhold

fortvilt

Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

her skal dere høre noe rart. denne bilen min eks bil ble solkt i helgen for 60k...... d er billig ass. greit den hadde rullet 271k men fy for en strøken bil da mann....

800x600Img0002.sized.jpeg

800x600ACFOAAcVaqWF.jpeg

han hadde akk kostet på den sorte frontlykter og greier. hadde jeg vist dette hadde jeg kjøpt den tilbake. den har jo m5 skinn og greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den har fra ac snitzer front og sideskjørt. den hadde nye lykter rundt om sorte forand og hvite og røde bak, stabstag m5 ratt og skinn, bilen er ikke vinterkjørt siden jeg solkte den for 3 år siden for 125000 den er litt slitt i lakken men har 10x18 med 255\35 bak og 235\40 på 8,5x18 foran skinn interiøret har ingen hul men er litt slitt i førerstolen. den er utrolig velholdt og ikke kjørt hardt. :) siden jeg solkte den. d er skiftet alt av foringer og bremser på hele bilen den har supersprint eksos. hmmm synest d var billig jeg ja. d er jo en 24v da. bilen er jo regga 11mnd i 90 så d er en 91 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen min har en 90 mod 535 med sort recaro skinninteriør, alt elektrisk utstyr, motor overhalt for 16 000.- for 2 uker siden, 19" AC Scnitzer felger osv... som han skal ha 60 000.- for. Har lyst på den selv men har ikke råd til å forsikre faenskapet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Naboen min har en 90 mod 535 med sort recaro skinninteriør, alt elektrisk utstyr, motor overhalt for 16 000.- for 2 uker siden, 19" AC Scnitzer felger osv... som han skal ha 60 000.- for. Har lyst på den selv men har ikke råd til å forsikre faenskapet....

Bilder? :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...