Mirakulix Skrevet April 27, 2005 Skrevet April 27, 2005 Vet ikke om dette er så interesant, men gir det hele et forsøk! En kamerat av meg har bestilt valsing av hjulbuene. firmaet/personen som skal fikse dette kommer med fly til Mosjøen. Så om det er noen som bor i nærheten / vil ta seg en tur, så bare skrik ut. Han antydet om en 5-6 stk kom for å få valset ut hjulbuene, ville han gi en fin pris. Meld dere på her
Mirakulix Skrevet April 28, 2005 Forfatter Skrevet April 28, 2005 Blir en bra kjøretur ifra Narvik til Mosjøen. Er ikke Narvik opp v/ Bodø da?
Stian Børresen Skrevet April 28, 2005 Skrevet April 28, 2005 når kommer han med valsa da? bor i brønnøysund jeg og kunne tenkt meg å fått valsa buene litt;) men må nesten vite dato evt for å se om jeg har muligheten..
BMW316 Skrevet Mai 2, 2005 Skrevet Mai 2, 2005 Hvor mye tar han for valsing av skjermer da? bare nysjerig på prisen jeg... Er Mosjøværing.... yeah..
gsrl Skrevet Mai 2, 2005 Skrevet Mai 2, 2005 Blir en bra kjøretur ifra Narvik til Mosjøen.Er ikke Narvik opp v/ Bodø da? Narvik er 30 mil nord for Bodø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå