Kenneth BMW Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Halla Jeg har så lyst på at jeg dør!!! en sånn fjærnkontroll som jeg kan starte bilen med, med alarm å det hele. Hvor får jeg tak i dette??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Jeg vet ikke hvor du får tak i det men, det koster en haug med penger Nye passaten som har kommet ut 06mod, er det bare til å ha nøkkelen i lommen og bare starte på START knappen på bilen:) sensorene må bare vite at nøkkelen er i nærheten..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Slikt får du rundt på bilstereosjapper fra en tusing og oppover. På Ebay får du komplette alarmkits med fjernstart og pager som rekker 1-2km (varsling ved innbrudd, viser hvilke dører/vinduer etc.) til en rimelig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Halla Jeg har så lyst på at jeg dør!!! en sånn fjærnkontroll som jeg kan starte bilen med, med alarm å det hele. Hvor får jeg tak i dette??? http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=5531 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå