up Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Av og til stopper motoren f.eks. når jeg bremser ned ved bakkestart, eller venting ved trafikklys, men har ikke problemer med å starte igjen. Tomganshastigheten er ellers normal, ca 800 omdr. Hva kan dette være ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 det er så enkelt som en svinghjulsføler som står forand på motoren. er den litt tregstartet etter den har stoppet? den kan bli skitten men er ofte best og skifte. jekli klurete og få av kontakten på ledningen for den ligger under innsuget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
up Skrevet April 28, 2005 Forfatter Share Skrevet April 28, 2005 det er så enkelt som en svinghjulsføler som står forand på motoren. er den litt tregstartet etter den har stoppet? den kan bli skitten men er ofte best og skifte. jekli klurete og få av kontakten på ledningen for den ligger under innsuget Som jeg skrev så har jeg ikke problemer med omstart. Det viste seg forøvrig å være veivlager-føleren. kr 700 + arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 det er så enkelt som en svinghjulsføler som står forand på motoren. er den litt tregstartet etter den har stoppet? den kan bli skitten men er ofte best og skifte. jekli klurete og få av kontakten på ledningen for den ligger under innsuget Som jeg skrev så har jeg ikke problemer med omstart. Det viste seg forøvrig å være veivlager-føleren. kr 700 + arbeid. Halloo.. Var jo akkurat den han prate om jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
up Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 det er så enkelt som en svinghjulsføler som står forand på motoren. er den litt tregstartet etter den har stoppet? den kan bli skitten men er ofte best og skifte. jekli klurete og få av kontakten på ledningen for den ligger under innsuget Som jeg skrev så har jeg ikke problemer med omstart. Det viste seg forøvrig å være veivlager-føleren. kr 700 + arbeid. Halloo.. Var jo akkurat den han prate om jo. Ehhh.....ja ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 ja d var den jeg mente ja. står vel fastskrudd men en umbrako skrue forand på motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Stopper når du bremser?? sjekk bremsekraftforsterkeren+ de slangene som er der+ventilen som bare skal fungere en vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 problemet er vel løst sier han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå