Rogern Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 finnes d en nikkepumpe på denne motorn? har bygget om en 320 (bensin) til 324td å har litt problem med å få dieseln fram til motorn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Nikkepumpe vil si en slags håndpumpe går jeg ut ifra? Dersom d er d du mener, så skal den ha d ja. Sitter på toppen av dieselfilterhuset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet April 27, 2005 Forfatter Share Skrevet April 27, 2005 det var d jeg også trodde ,men der finnes ingenting. jeg må sjekke en gang til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet April 27, 2005 Forfatter Share Skrevet April 27, 2005 ingenting der hos meg, kun en fordypning og en lufteskrue ved siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 hmm.. ikke no pumpe på 524`n min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet April 27, 2005 Forfatter Share Skrevet April 27, 2005 hmm veldig rart. første dieselmotorn jeghar sett uten... må vell prøve å suge dieseln fram da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Man må jo ikke pumpe frem dieselen på en moderne bil om man kjører tomt,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Man må jo ikke pumpe frem dieselen på en moderne bil om man kjører tomt,. Hmm...moderne og moderne...88 tror jeg det var. Det blir faktisk levert store dieselkjøretøy fra fabrikk i år 2005, med håndpumpe. Men håper ikke det finnes personbiler som blir levert med dette i dag. Da er det i tilfelle trist. På min 88 mod 324td, med elektronisk dieselpumpe og "hjerne", var det hvertfall en slik pumpe. Ett rundt svart "håndtak" som man skulle trykke ned, for så å vri 90 grader. Så var det bare å pumpe i vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 stemmer som tore sier. liger på slangen rett før dieselpumpen. rund svart hjul med en pil på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 sånn er det på min og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet April 28, 2005 Forfatter Share Skrevet April 28, 2005 til meg er det kun en hel gjennomsiktig slange ifra filter til pumpe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 til meg er det kun en hel gjennomsiktig slange ifra filter til pumpe... Du har ikke muligheten til å ta ett bilde av dieselfiteret ditt? Er så steika nysgjerrig på hvordan festet til dieselfiteret ditt ser ut. Du har fylt dieselfilteret helt opp til randen med diesel går jeg ut ifra, eller har du ikke prøvd å starte motoren i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet April 28, 2005 Forfatter Share Skrevet April 28, 2005 skal ta et bilde, har ikke prøvd å starte ennå nej da jeg venter på noen deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2005 dette er mitt feste men har sveisa det inn ifra en 324d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå