kilronan Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Er det noen her som har prøvd den nye Autoglym Ultra Deep Shine, utviklet for mørke lakktyper ? Autoglym has launched Ultra Deep Shine, a polish which has been in development for seven years and is described by Sales Director David Rogers as the company’s most significant new retail product for nearly two decades.Formulated by Autoglym’s R&D laboratory particularly for dark-coloured vehicles or those with the latest water-based and high solids finish, Ultra Deep Shine eliminates swirls, haze, greasiness and dust to produce a brilliant crystal-clear smear-free shine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Ja jeg har prøvd den på en liten område der det er mange riper, og det viste seg at ripene ble nesten helt borte! Men kommer tilbake etterpå etter en stund! Fordi det funker best med maskin da får mann varmet opp lakken og tatt enda lenger ned på lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Har prøvd den.Sinnsykt bra resultat på min svarte 325.Skinner som en diamant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
apshai@chello.no Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Hei !!! Kan noen være så snill å fortelle ??? I Oslo-området fortrinnsvis ... Med fare for å bli oppfattet som masete, apshai@chello.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Fortelle at det ble utrolig bra resultat?Jo det skal jeg fortelle deg Helt vilt ble det.Jeg kjøpte det hos Mekonomen i Smalvollveien i Oslo.De har en hel hylle med autoglym produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
apshai@chello.no Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Øystein, Det var greit og kjapt. Takk for opplysningen. apshai@chello.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Bare hyggelig..og tar du på extra gloss protection som er en slags voks/harpiks basert sak så holder det lenge også.Kjenner du på lakken etterpå så er det som å ta på en stram kvinnerumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325_Cab Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 Det er nesten enda bedre enn det Ikke noe er som en blank bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
apshai@chello.no Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Kjøpte Autoglym Ultra Deep Shine og Extra Gloss Protection idag, og prøvde på bagasjeluka på min metallic-svarte E36. Ble veldig bra resultat, særlig metallic-pigmentene kom bra frem igjen, og vaskeripene ble nesten helt borte. Har dessverre en del dypere skrammer, slik at jeg må nok rubbe for å få vekk de, men det tror jeg faktisk ikke jeg gidder, siden det ble mer enn bra nok resultat for en bruktbil. Nå venter bare å ta resten av bilen (huff) ... Mvh apshai@chello.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Kjenner du på lakken etterpå så er det som å ta på en stram kvinnerumpe Høres ut som et beinrangel av en kjerring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå