Gå til innhold

Bilene mine en torsdagsmorgen.

Share

Anbefalte innlegg

Faen, jeg misunner været dere har der borte!! :( Her har d snedd i hele går, så d er ganske hvitt ute!

djiiis. Du skal ikke lenger sørover enn til Mosjøen for å finne godværet.

her har det iaff vært kanon sol i en uke. Og opphold iaff i 14dager.

summer moved on :wink:

Tror m5 felgene ville passet godt på bilen min også :)

pene biler. :bmw:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært sol og skyfritt i over 2 uker her nå 8)

men det typiske blir vel at regnet kommer nå på lørdag da det er planlagt tur til Ålesund.. :?

Ja d hadde vært rimelig typisk. Er jo liksom d som er normalt her i distriktet da. Helgaværet bruker å sette inn allerede fredags ettermiddag med skyer og regn. Men siden vi har vært så bortskjemte de siste 2 ukene, så får vi håpe d holder noen dager til......

Jeg for min del håper jeg rekker å støpe plata på kjellergulvet på garasjen min før drittværet kommer. Håpe håpe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da bør du kjappe deg tror jeg :P

ser faretruende skummelt ut for helga med tanke på været..lørdagen skal bli ganske mørk..faen kan da vente til søndag i det minste..regner det på lørdag så får bilen stå..gidder ikke på treff hvor det regner for og stille ut jeg hvertfall :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M5-felgene er tøffe de, men egentlig skal jo hele det svarte være dekket av deksler.. :)

De orginale dekslene på de felgene ser jo ut som kapsler, hvis du ikke har felger fra en nürburgring-pakke da... :? Er ikke my e pent for å si det sånn. Jeg lakkerte mine mørk grå hele felgen. Det ble bra, tøffe felger. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...