Kjell Rune Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Her er noen bilder av bilene mine med sommerdekk. liker de m5´felgene godt jeg ass. hva synest dere?? måtte slenge inn ett bilde av touringen og vett. goe bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Noys! Faen, jeg misunner været dere har der borte!! Her har d snedd i hele går, så d er ganske hvitt ute! :/ Veiene er bare, da, men kan bli glatt mot natta ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 PENT, Kjell Rune.... Det er det eneste jeg har å si..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 to strøkne biler det der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 28, 2005 Forfatter Share Skrevet April 28, 2005 er vel rimelig lankt fra strøken noen av dem men d blir d blir. iløpet av sesong 2005 regner jeg med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Faen, jeg misunner været dere har der borte!! Her har d snedd i hele går, så d er ganske hvitt ute! djiiis. Du skal ikke lenger sørover enn til Mosjøen for å finne godværet. her har det iaff vært kanon sol i en uke. Og opphold iaff i 14dager. summer moved on Tror m5 felgene ville passet godt på bilen min også pene biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 i dag er det ikke en sky på himmelen, satt akkurat å slappa av i solveggen med en røyk, nydelig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 vært sol og skyfritt i over 2 uker her nå men det typiske blir vel at regnet kommer nå på lørdag da det er planlagt tur til Ålesund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Hvor mye senking er det på E34èn din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 vært sol og skyfritt i over 2 uker her nå men det typiske blir vel at regnet kommer nå på lørdag da det er planlagt tur til Ålesund.. Ja d hadde vært rimelig typisk. Er jo liksom d som er normalt her i distriktet da. Helgaværet bruker å sette inn allerede fredags ettermiddag med skyer og regn. Men siden vi har vært så bortskjemte de siste 2 ukene, så får vi håpe d holder noen dager til...... Jeg for min del håper jeg rekker å støpe plata på kjellergulvet på garasjen min før drittværet kommer. Håpe håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 da bør du kjappe deg tror jeg ser faretruende skummelt ut for helga med tanke på været..lørdagen skal bli ganske mørk..faen kan da vente til søndag i det minste..regner det på lørdag så får bilen stå..gidder ikke på treff hvor det regner for og stille ut jeg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 M5-felgene er tøffe de, men egentlig skal jo hele det svarte være dekket av deksler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 M5-felgene er tøffe de, men egentlig skal jo hele det svarte være dekket av deksler.. De orginale dekslene på de felgene ser jo ut som kapsler, hvis du ikke har felger fra en nürburgring-pakke da... Er ikke my e pent for å si det sånn. Jeg lakkerte mine mørk grå hele felgen. Det ble bra, tøffe felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Flotte biler Kjell Rune Heldige deg som har to trofaste bimmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Fine biler:) hvilke felger er det som står på touringen? nyydeligt vær i dag ja! vært ute og prøvekjørt bil og greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå