Ostespiller Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Hello. Skal fikse en e36 320 for en kamerat. han har kjørt demperne helt ut, så man bånner demperne nesten hver gang man kjører over en fartsdump. det kommer noen farlige lyder bak når men kjører. hører/føler neste ut som om man punktert hele tiden. det kommer også farlige lyder foran på begge sider. og bilen trekker farlig mye til høyre når jeg er oppe i litt hastighet. hvilke deler er det jeg må bytte ut? hvilke dempere og fjærer burde jeg kjøpe? tenkte 40 mm senking. Hadde ikke tenkt til og kjøpe noe super understell men noe midt på treet. hadde hvert supert om jeg kunne få litt tips mvh Patrick Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 høres ikke helt bra ut det der assa.. ikke det at jeg vet med sikkerhet hva som må skiftes men høres ut som MYE mer enn bare dempere/fjærene..forstillinga er vel helt på bærtur å sikkert..høres nå også ut som at hjullagrene er ferdig hvis det bårker noe jævlig..men det er vel sikkert bare en liten ting av det som er galt..men sikkert noen kyndige som har en formening..men høres ut som du får noe og holde på med ei stund.. skjønner ikke helt poenget med og kjøre til det høres ut som alt faller fra hverandre jeg men.. hører jeg anntydning til noe som helst fikser jeg det med en gang..bilen trenger pleie for og brukes..ikke brukes opp for så å "pleies" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå