cashman Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 hvor kan jeg få tak i et 60/40 senkesett til min E34 520i? Noen som vet om det overhodet er mulig å få tak i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Ingen problem å få tak i vel, kommer vel mer an på hvor mye penger en vil bruke..skal du senke mer en 40 mm så bør du hvertfall ha nye dempere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 OS har 30-70mm justerbart highsport hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 hvor kan jeg få tak i et 60/40 senkesett til min E34 520i? Noen som vet om det overhodet er mulig å få tak i? Null problem det. Det er det som er vanligst av senking på E34 såvidt jeg kan skjønne. FK, Jamex, AP er merker som har komplette 60/40-sett med både dempere og fjærer. Du får fra stylingtech.no, motortechnik.no, a-dekk.no, m.fl. Ligger fra 4500,- og oppover, pluss montering (5 timer på verksted, ca. 3500,-++). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cashman Skrevet April 30, 2005 Forfatter Share Skrevet April 30, 2005 takk for tips. men jeg kjøpte meg 40/40 senkesett på GS i går. det får være bra nok for nå. får se til neste sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå