Gå til innhold

hellakkering?

Ans
 Share

Anbefalte innlegg

lakkeringa på denne vogna er kostbar for og si det sånn.. customblandet med diverse fargenyanser..

men vet at en jeg kjenner som tar på seg litt lakkeringsarbeid på fritiden lakkerer ganske gunstig..vet han lakkerte en Skropel Calibra til 10 lapper. da gjorde han visst all klargjøringa til lakkering på den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

92Custom, jeg trenger saart lakkering, snarest. Bor paa Frei, og lurer paa om du kan koble meg til en av de "lakkererne". Men onsker ikke "hobbylakkering" som ender i svensk krom om ett aars tid

Far har malt hus, og biler i samme slengen!!! #-o, samt at jeg har en bulk i v/bakdoer som skulle vaert fikset. Den jeg er mest redd for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
92Custom, jeg trenger saart lakkering, snarest. Bor paa Frei, og lurer paa om du kan koble meg til en av de "lakkererne". Men onsker ikke "hobbylakkering" som ender i svensk krom om ett aars tid

Far har malt hus, og biler i samme slengen!!! #-o, samt at jeg har en bulk i v/bakdoer som skulle vaert fikset. Den jeg er mest redd for.

:-k

Har du glæmt mæ 92Custom, eller hadd dæm ikje anledning/ønska dæm ikke å gjør d?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...