Ans Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Hey folkens! Vet noen av dere en som kan fixse hellakkering til en bra pris? Hadde vært fint om jeg fikk noe tips, eller hvem jeg kan henvende meg til. mvh Ans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 hvor i landet holder du til da? har endel kompiser som er billakkerere + han som lakkerte min som sikkert ikke er noe spesielt kostbare så lenge de tar det svart utenom jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimer Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Jeg er også interessert om det skulle være noen som lakkerer billig i Østfold området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ans Skrevet April 28, 2005 Forfatter Share Skrevet April 28, 2005 holder til i Oslo kan sende bilder hvis det sier noe så mvh ans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 blir langt unna da gitt..bor i midt-norge..nærmere bestemt kristiansund. 65mil fra Oslo. Så da har jeg ville hørt meg rundt der du bor..må da være endel der nede som lakkerer på fritia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ans Skrevet April 28, 2005 Forfatter Share Skrevet April 28, 2005 hehe ja men hvor mye betalte du for lakkeringa ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 HUMMM jeg kunne tenke meg å lakere min bil, men det haster ikke. kansje til høsten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 lakkeringa på denne vogna er kostbar for og si det sånn.. customblandet med diverse fargenyanser.. men vet at en jeg kjenner som tar på seg litt lakkeringsarbeid på fritiden lakkerer ganske gunstig..vet han lakkerte en Skropel Calibra til 10 lapper. da gjorde han visst all klargjøringa til lakkering på den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 92Custom, jeg trenger saart lakkering, snarest. Bor paa Frei, og lurer paa om du kan koble meg til en av de "lakkererne". Men onsker ikke "hobbylakkering" som ender i svensk krom om ett aars tid Far har malt hus, og biler i samme slengen!!! , samt at jeg har en bulk i v/bakdoer som skulle vaert fikset. Den jeg er mest redd for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 kunne godt tenkt meg pris på dette selv, om noen kjenner noen i horten/vestfold omerådet, men hva koster det generelt ? har hekk og frontspoiler inne til lakering nå, ser for meg en "fin" regning der :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Slenger meg på her. Ettersøker lakkering på kveldstid i Sandefjod/tønsberg området!! -m3speil -bakrutespoiler -diffuser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 92Custom, jeg trenger saart lakkering, snarest. Bor paa Frei, og lurer paa om du kan koble meg til en av de "lakkererne". Men onsker ikke "hobbylakkering" som ender i svensk krom om ett aars tidFar har malt hus, og biler i samme slengen!!! , samt at jeg har en bulk i v/bakdoer som skulle vaert fikset. Den jeg er mest redd for. Har du glæmt mæ 92Custom, eller hadd dæm ikje anledning/ønska dæm ikke å gjør d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå