DaggEn Posted April 28, 2005 Share Posted April 28, 2005 Jeg har en e36 og det piper en ganske lys og irriterende lyd når jeg svinger til høyre. har ikkje peiling hvor det kommer fra. Noen som kan tenke seg?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaggEn Posted April 30, 2005 Author Share Posted April 30, 2005 Ingen som kan tenke seg hva det kan være? E ganske flaut med en sånn lyd. Føler jeg kjører et gammelt vrak.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted April 30, 2005 Share Posted April 30, 2005 hadde sånn selv på den gamle bilen min, men fant aldri ut hva det var Men tror du får litt flere og bedre svar viss du venter til imorgen, de fleste er vel ute på¨fylla på denne tid det er vertfall jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
NSS Posted May 1, 2005 Share Posted May 1, 2005 fylla ja... skal jeg love deg... kom akkurat hjem fra Tryvann! fy faen så fett!! Hjullageret kanskje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plutooo Posted May 1, 2005 Share Posted May 1, 2005 Det er ett av hjulagrene som begynner og ryke mest sansynlig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaggEn Posted May 1, 2005 Author Share Posted May 1, 2005 Dyrt?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Rune Posted May 1, 2005 Share Posted May 1, 2005 nei. kostet 2000 på m3´n så d er sikkert billigere enn d. sjekk på gsbildeler sin netthandel.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M6 Bjørn Posted May 1, 2005 Share Posted May 1, 2005 Har du sjekket servo oljen? Varierer lyden med hastigheten på bilen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonas Posted May 1, 2005 Share Posted May 1, 2005 koster ca 1100kr for nytt hjul lager Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaggEn Posted May 1, 2005 Author Share Posted May 1, 2005 Har du sjekket servo oljen?Varierer lyden med hastigheten på bilen? Har ikke sjekket servo oljen. Nei samme lyden uansett hvor fort jeg kjører.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ORF Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Hadde nettopp samme problem med min E36. Kun når jeg la helt over til høyre og kjørte fremmover, ikke bakkover. Bøyde skjollet ved siden av bremseskivene litt ut fra skiva, så forsvant det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Custom Edition Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 hjullager piper vel ikke da.. mer som en kraftig ulelyd når man ratter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts