Stian Børresen Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Har noen dette liggende å slenge? som jeg evt kan få kjøpt billig.. min belg er revna over alt så bilen går ikke:( Har nettopp tatt av belgen og det står et nr inngravert i sida på gummi'n: "1 726 205" "4605" "1" Går ut ifra at det er det øverste nr det som er av betydning så om noen har noe sånt liggende til en Bmw 325i så skrik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 snakka med gs eller os? nekter å tro at det der er dyre deler nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Til min E36 320i med M52 motor kostet den belgen under 80 kroner hos BMW forhandler. Når jeg ser hos GS Bildeler ser det imidlertid ut som om denne har en høyere pris til E30 325i: http://195.204.237.12/index.php3?page=i ... 1P33380X1G Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Slanger og plastdeler til BMW er billig. Betalte kanskje 50,- for gummibelgen fra innsuget til LMM. Andre plastdeler jeg har kjøpt til bilen koster heller ingenting. Klips og sånt til 9,-.. og fordelerdeksel trenger jeg, tror det ligger på 30,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 30, 2005 Forfatter Share Skrevet April 30, 2005 hmm, jeg finner ikke den gummibelgen som jeg må ha..finner liksom ikke rette utforminga på noen bilder:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå