Peoplez Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 Hei hei! Noen som skal til våler om et par uker? jeg skal for min del kjøre mangen mange mil for å komme ned dit.. ca 10t kjøring *gjesp* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reaktor Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 Jepp. Skal dit! Men ikke ut på banen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 skal dit jeg også men ikke ut på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 Jepp. Skal dit! Men ikke ut på banen... Samme med meg... Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Tror ikke jeg kan ta meg tid - skal ha fysikkeksamen på mandagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 ka dato? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Jeg har sendt mail til gatebil, men ikke fått svar: Hva er kravene for biler som skal kjøre på banen?? Må den være registrert? Regner med at den må være teknisk i god stand, men må den være godkjent av biltilsynet? Har en prosjektbil vi vil kjøre på bane ved gatebiltreffet i sommer. Den er godt bygd, men er ikke godkjent.(for stor motor, senket, ribbet) Noen som vet reglene og kravene??Til både sjåfør og bil?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 I utgangspunktet er det vel meningen at bilen skal være gateregistrert og godkjent, men de færreste bilene på gatebiltreffene er godkjent med effekten de kjører med. Noen er ikke registrerte i det hele tatt, som f.eks. VS Motor sin 1000hk M5. Men du får prøve å ringe de da. Nummeret står på gatebil.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 var jo 3 skyliner som kom på gatebiltreffet på lånke med prøveskilt,di fikk ikke kjøre. så sjekker di bremsvesken for vanninnhold og at batteri står fast etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian-ak Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Jeg kjørte på rudskogen med NSX, den var det bare prøveskilt på. Skal du kjøre med prøveskilt må du kjøre i en egen gruppe der det er biler som kun har prøveskilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå