Siv Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 Er d noen som skal på gatebiltreff på Lånke i morgen? Jeg gleder meg som f...!! hadde vert gøy vis noen herifra skal dit dah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 Planen var Lånke ja, men ser an været litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 29, 2005 Forfatter Share Skrevet April 29, 2005 Skal be til alt og alle om at været MÅ holde seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 ett par kompiser har trillet oppover dit i dag med noen skyline`er som skal brukes opp vet om en 10-15 biler herifra som skal opp i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 ett par kompiser har trillet oppover dit i dag med noen skyline`er som skal brukes opp Brukes opp? Det hørtes drøyt ut? R32 det da eller? Eller Bluebird'er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 ett par kompiser har trillet oppover dit i dag med noen skyline`er som skal brukes opp Brukes opp? Det hørtes drøyt ut? R32 det da eller? Eller Bluebird'er? R33 GTR å sist jeg sjekka er ikke det akkurat Bluebird hihi blir enten 1 eller kanskje faktisk 3 av de..har ikke fått prata med de..men gi tilbakemelding på hvordan det går da Bilen min er ferdig i dag men litt for seint og gidder ikke stresse med og komme meg avgårde noen plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Dette ble jo et bra treff Så mye folk har det nok aldri vært på Lånke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 JA det var et sinnsykt bra treff.... utrolig med folk! og det fine været da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Kom meg selvfølgelig ikke avgårde..hmf Var visst over 3000 betalende hørte jeg ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2005 Dette var et kjempe bra treff! Mange hærlige biler og ikke minst det flotte været! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Litt rart at det bestandig er bra vær når nordmøre gatebilklubb arrangerer treff på Lånke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Litt rart at det bestandig er bra vær når nordmøre gatebilklubb arrangerer treff på Lånke Hehe... Vi har vært heldige der ja.... Noen bilder fra treffet..: Flere bilder på http://home.no.net/jossivag/lanke2005.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Kom meg selvfølgelig ikke avgårde..hmf Var visst over 3000 betalende hørte jeg ja.. Gjikk vist tom for billetter på 2500... å det var i 1300 tiden etter jeg hørte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Jepp. Tror nok det var over 3000 innbetalte ja. De som kom sent kom jo ikke inn med bilene sine heller. Skulle vært gjort litt med Lånkesenteret da. Ny asfalt på banen er et must. Og det hadde vært greit med asfalt hele veien inn og rundt kaffeterian også. Litt kjedelig med alt det støvet. Er liksom ikke noe vits i å stille opp med super blank og ren bil da den blir nedstøvet etter 2 minuter oppå der Hadde vell gått an og asfaltert en diger parkeringsplass oppom depobakken også..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Flere bilder her : http://www.hekta.org/~jab/bilder/view_a ... =bil300405 & her : http://www.stud.ntnu.no/~thomho/moro/lanke05/page1.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå