Gå til innhold

Nye bilder av min 325i coupé (E36) m/225/40/18

Share

Anbefalte innlegg

Monterte M-tech lister, sommerfelger og nye skilter i går, så da er bilen nesten klar for sommeren.

Har til nå dette på bilen:

- 18" E46 M3 felger (8,5" brede, replica) m/225/40/18 dekk

- Apex 60/40 mm senkesett

- K&N filter

- Angel eyes (CCFL)

- Rieger øyelokk

- Hvite/røde baklykter

- M3 GTR vinge

- M-tech sidelister

- M-tech innstigslister

- M-tech girkule

- M-tech matter

- Grått sportsinteriør i skinn

- Sportsratt i skinn

- BMWCCN skiltramme og nye skilter

Det eneste jeg skal gjøre nå, er å bytte ut de slitte gummilistene langs vinduene. Da er den strøken :D

Ikke den beste bakgrunnen eller det beste været, men noen av bildene ble bra ;)

DSC00159.JPG

DSC00163.JPG

Nye skilter, og skiltramme fra BMWCCN. Anbefales sterkt:

DSC00165.JPG

Blå (ser hvite ut på bildet) CCFL Angel Eyes fra eBay (750 kr inkl. frakt ;)). Ser enda tøffere ut i virkeligheten :D:

DSC00168.JPG

DSC00179.JPG

DSC00186.JPG

Endret av Desloch
Feil adresse.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det der er et eksempel på hva jeg som orginalpolizei kan tolerere av styling :D Pen bil Desloch :!: Syns kansje en liten diskret leppe foran hadde gjort seg jeg også.....

Hmmm... Holder orginalpoilzei'en på å miste eine "Überinspecteur"? :shock: Tror jeg ble degradert nå, men skitt au... hehe 8-[:-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig stilren og pen E36!

Tror det kunne gjort seg med en leppe type den svarte centimetertynne leppa/lista som M3ene har under M-fangeren, men den passer kanskje ikke så bra på standardfangeren?

De leppene jeg finner er bare sånne jalla Rieger lepper, og det synes ikke jeg passer på den originale fangeren. Jeg så en original fanger med AC Schnitzer leppe i Tyskland, og den var skikkelig tøff. Men da blir det plutselig så mye penger at jeg like så godt kan kjøpe M-tech frontfanger :) AC Schnitzer leppa ligger vel på rundt 2500 kr? Kom gjerne med forslag til lepper!

Det der er et eksempel på hva jeg som orginalpolizei kan tolerere av styling Pen bil Desloch Syns kansje en liten diskret leppe foran hadde gjort seg jeg også.....

:lol: En BMW må være gjennomført, ikke noe jalla :) Er enig med den leppa, men så var det å finne den rette.

Forresten, har du fått fixet interiøret?

Du må få oppdatert hjemmesiden din

Skinninteriøret er på plass, ja :) Ble veldig bra! Eneste som irriterer meg GRENSELØST er ei luftboble på hver av dørsidene. Noen som vet hvor mye de koster nye?

Meget pent meget pent

Hvor mye ga du for felgene+dekk?

Koster i utgangspunktet 12.000 kr på GS Bildeler. Fikk visst ikke BMWCCN-rabatt siden dette er kamanjepris, så jeg bestilte dem heller gjennom en venn av pappa, og vips så havna de på 10.800 kr ;) Dette var med 225/40/18 Falken dekk.

Forresten veldig moro med god tilbakemelding :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...