Desloch Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 (endret) Monterte M-tech lister, sommerfelger og nye skilter i går, så da er bilen nesten klar for sommeren. Har til nå dette på bilen: - 18" E46 M3 felger (8,5" brede, replica) m/225/40/18 dekk - Apex 60/40 mm senkesett - K&N filter - Angel eyes (CCFL) - Rieger øyelokk - Hvite/røde baklykter - M3 GTR vinge - M-tech sidelister - M-tech innstigslister - M-tech girkule - M-tech matter - Grått sportsinteriør i skinn - Sportsratt i skinn - BMWCCN skiltramme og nye skilter Det eneste jeg skal gjøre nå, er å bytte ut de slitte gummilistene langs vinduene. Da er den strøken Ikke den beste bakgrunnen eller det beste været, men noen av bildene ble bra Nye skilter, og skiltramme fra BMWCCN. Anbefales sterkt: Blå (ser hvite ut på bildet) CCFL Angel Eyes fra eBay (750 kr inkl. frakt ). Ser enda tøffere ut i virkeligheten : Endret November 30, 2020 av Desloch Feil adresse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 dette så bra ut kanskje fått på ei leppe på fronten eller noe? uansett..fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 Du som har så mye M-styling burde jo hive på M-speil også. Det gjør seg virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 nei for guds skyld ikke hiv på noen leppe! E36 er penest med sånn som det dær, store hjul og senking.. er så lei av staila E36 at jeg snart spyr!! di fleste e36 ser jo ut som no plastik juletrær fra framtiden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 du kan rive av den vinga di! den var for stor for min del vertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Rett og slett skikkelig tøft, Desloch Felgene gjorde seg utrolig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 kjempeflott bil Likte den vinga ass.... Og nydelige felger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Det der er et eksempel på hva jeg som orginalpolizei kan tolerere av styling Pen bil Desloch Syns kansje en liten diskret leppe foran hadde gjort seg jeg også..... Hmmm... Holder orginalpoilzei'en på å miste eine "Überinspecteur"? Tror jeg ble degradert nå, men skitt au... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Skikkelig stilren og pen E36! Tror det kunne gjort seg med en leppe type den svarte centimetertynne leppa/lista som M3ene har under M-fangeren, men den passer kanskje ikke så bra på standardfangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Rå fin. En ordentlig stilren E36, sånn jeg liker det. Det eneste som manglet var en M-Tech front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Forresten, har du fått fixet interiøret? Du må få oppdatert hjemmesiden din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Flott bil! Likte godt felgene, vingen, fargen og selvfølgelig Angels Eyes'ene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Meget pent meget pent Hvor mye ga du for felgene+dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet April 30, 2005 Forfatter Share Skrevet April 30, 2005 Skikkelig stilren og pen E36!Tror det kunne gjort seg med en leppe type den svarte centimetertynne leppa/lista som M3ene har under M-fangeren, men den passer kanskje ikke så bra på standardfangeren? De leppene jeg finner er bare sånne jalla Rieger lepper, og det synes ikke jeg passer på den originale fangeren. Jeg så en original fanger med AC Schnitzer leppe i Tyskland, og den var skikkelig tøff. Men da blir det plutselig så mye penger at jeg like så godt kan kjøpe M-tech frontfanger AC Schnitzer leppa ligger vel på rundt 2500 kr? Kom gjerne med forslag til lepper! Det der er et eksempel på hva jeg som orginalpolizei kan tolerere av styling Pen bil Desloch Syns kansje en liten diskret leppe foran hadde gjort seg jeg også..... En BMW må være gjennomført, ikke noe jalla Er enig med den leppa, men så var det å finne den rette. Forresten, har du fått fixet interiøret? Du må få oppdatert hjemmesiden din Skinninteriøret er på plass, ja Ble veldig bra! Eneste som irriterer meg GRENSELØST er ei luftboble på hver av dørsidene. Noen som vet hvor mye de koster nye? Meget pent meget pent Hvor mye ga du for felgene+dekk? Koster i utgangspunktet 12.000 kr på GS Bildeler. Fikk visst ikke BMWCCN-rabatt siden dette er kamanjepris, så jeg bestilte dem heller gjennom en venn av pappa, og vips så havna de på 10.800 kr Dette var med 225/40/18 Falken dekk. Forresten veldig moro med god tilbakemelding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Må bare påpeke en ting - felgene ser SVÆRE ut! Tror nesten jeg hadde tippa større enn 18" om jeg skulle tippe ut fra bildene. Har kanskje med senkingen å gjøre? Tøft ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå