Gå til innhold

Ventil klaring??

jonas
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle stille ventiler i helgen, men jeg husket ikke hva ventilklaringen skulle vere.. Bilen er ein bmw 325i 86mod.

Jeg vil stille ventilene når bilen er kald.. Er det noen som kan hjelpe mej med dette?

jeg bruker minneral olje. Er det bedre å bruke syntetisk olje på denne bilen? Mindre tikkkkkkkking.??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

jeg kan huske at det skal være 0.25 på din motor kald, men jeg fikk nå anbefalt å justere ventilene når motoren er varm. Han som sa dette har justert en del BMW'er både kald og varm, og han sa at når motorene er gammel å har gått litt så er det best med varm.

Jeg har stilt inn mine på kald motor men de tikker, så nå skal jeg prøve med varm motor på samma avstanden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

jeg kan huske at det skal være 0.25 på din motor kald, men jeg fikk nå anbefalt å justere ventilene når motoren er varm. Han som sa dette har justert en del BMW'er både kald og varm, og han sa at når motorene er gammel å har gått litt så er det best med varm.

Jeg har stilt inn mine på kald motor men de tikker, så nå skal jeg prøve med varm motor på samma avstanden.

det er forskjell i klaringen på varm og kald motor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...