Plutooo Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Hvor får jeg kjøpt disse billigst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 http://autoshineshop.no/catalog/index.php?cPath=170_376 Bestilte selv manuelle M3-speil med adapter der (husk adapter!), og med frakt kom det på ca 850 kr. Grei pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutooo Skrevet April 30, 2005 Forfatter Share Skrevet April 30, 2005 Ble litt dyrt synes jeg. Speil M3 Sport Elektrisk + adapter kr 1367 + frakt. Noen bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Tvilsomt. M3-speil er svindyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Vær obs på at blant de rimeligste M3 speilene finnes det noen merker som er litt rare i formen i forhold til orginalen. Jeg betalte 800,- for mine elektriske og oppvarmede speil. Kjøpte de på en messe i Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 www.koed.dk ... Send dem en mail, si hvilken vare du skal ha, og spør fint om de kan regne ut den komplette prisen inkl frakt, toll etc. Skal iallefall være en grei pris og grei kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutooo Skrevet April 30, 2005 Forfatter Share Skrevet April 30, 2005 Har nå kjøpt fra http://autoshineshop.no. Kunne ikke finne noen som solgte dem billigere. Nå trenger jeg bare grillramme og sort grill, da en bil hadde kjørt på meg i byen mens jeg stod parkert. Han stakk selførgelig av uten og legge fra seg mob nr Noen som har dette liggende? Bor i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Vær obs på at blant de rimeligste M3 speilene finnes det noen merker som er litt rare i formen i forhold til orginalen. Skulle mene de jeg får er FK. Er de kurante..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Vær obs på at blant de rimeligste M3 speilene finnes det noen merker som er litt rare i formen i forhold til orginalen. Skulle mene de jeg får er FK. Er de kurante..? Jeg har ikke sett FK sine speil men de pleier lage brukbare greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Kjøpt fra Koed jeg og er kjempefornøyd. 899 dkr + mva og frakt. Disse er elektriske og med varme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutooo Skrevet April 30, 2005 Forfatter Share Skrevet April 30, 2005 Kjøpt fra Koed jeg og er kjempefornøyd. 899 dkr + mva og frakt. Disse er elektriske og med varme De ble ikke tollbelagt speilene? Husker du hvor mye du betalte i frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Kjøpt fra Koed jeg og er kjempefornøyd. 899 dkr + mva og frakt. Disse er elektriske og med varme De ble ikke tollbelagt speilene? Husker du hvor mye du betalte i frakt? Jeg bestilte flere ting, tilsammen bra nøyaktig 2000 nkr. Pakken var 5kg, og betalte ca 200 nkr i frakt (inkludert i de 2000 kr) + mva 500 kr og fortollingsgebyr på 155 kr. Tilsammen 2655,- Så lønner seg å bestille flere ting samtidig. Skal du bestille kun speilene kommer det vel på ca 1400 kr ferdig levert. Tror du betaler 72 kr for pakker under 1000 kr. Er ingen vanlig toll på bildeler fra utlandet, bare gebyr for papirarbeidet (fortollingen). Ulempen er at det går litt tregt fra pakken ankommer norge til du får den pga fortollingen. Tar vel ca. 3-5 dager før pakken ankommer norge + 7-10 dager til før du får den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutooo Skrevet April 30, 2005 Forfatter Share Skrevet April 30, 2005 Kjøpt fra Koed jeg og er kjempefornøyd. 899 dkr + mva og frakt. Disse er elektriske og med varme De ble ikke tollbelagt speilene? Husker du hvor mye du betalte i frakt? Jeg bestilte flere ting, tilsammen bra nøyaktig 2000 nkr. Pakken var 5kg, og betalte ca 200 nkr i frakt (inkludert i de 2000 kr) + mva 500 kr og fortollingsgebyr på 155 kr. Tilsammen 2655,- Så lønner seg å bestille flere ting samtidig. Skal du bestille kun speilene kommer det vel på ca 1400 kr ferdig levert. Tror du betaler 72 kr for pakker under 1000 kr. Er ingen vanlig toll på bildeler fra utlandet, bare gebyr for papirarbeidet (fortollingen). Ulempen er at det går litt tregt fra pakken ankommer norge til du får den pga fortollingen. Tar vel ca. 3-5 dager før pakken ankommer norge + 7-10 dager til før du får den Takker for info:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tranz Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 hei! vær opps på når du skal kjøpe m3-speil på autoshineshop.no. de har kun elektriske speil med 3-ledninger. jeg bestilte de med 4-ledninger men fikk tilsendt de med 3. fyren som jobber der sa han skulle finne ut hvordan jeg kobler dette til bilen min med 4-ledninger men har ikke hørt fra han på flere dager nå. han skal sende meg de med 4-ledninger når han får dem inn, men når er det uvist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå