Gå til innhold

Billige Speilsett M3 E-36 Coupe?

Plutooo
 Share

Anbefalte innlegg

Vær obs på at blant de rimeligste M3 speilene finnes det noen merker som er litt rare i formen i forhold til orginalen.

Skulle mene de jeg får er FK. Er de kurante..?

Jeg har ikke sett FK sine speil men de pleier lage brukbare greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt fra Koed jeg og er kjempefornøyd. 899 dkr + mva og frakt. Disse er elektriske og med varme

De ble ikke tollbelagt speilene? Husker du hvor mye du betalte i frakt?

Jeg bestilte flere ting, tilsammen bra nøyaktig 2000 nkr. Pakken var 5kg, og betalte ca 200 nkr i frakt (inkludert i de 2000 kr) + mva 500 kr og fortollingsgebyr på 155 kr. Tilsammen 2655,- Så lønner seg å bestille flere ting samtidig. Skal du bestille kun speilene kommer det vel på ca 1400 kr ferdig levert. Tror du betaler 72 kr for pakker under 1000 kr. Er ingen vanlig toll på bildeler fra utlandet, bare gebyr for papirarbeidet (fortollingen). Ulempen er at det går litt tregt fra pakken ankommer norge til du får den pga fortollingen. Tar vel ca. 3-5 dager før pakken ankommer norge + 7-10 dager til før du får den :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt fra Koed jeg og er kjempefornøyd. 899 dkr + mva og frakt. Disse er elektriske og med varme

De ble ikke tollbelagt speilene? Husker du hvor mye du betalte i frakt?

Jeg bestilte flere ting, tilsammen bra nøyaktig 2000 nkr. Pakken var 5kg, og betalte ca 200 nkr i frakt (inkludert i de 2000 kr) + mva 500 kr og fortollingsgebyr på 155 kr. Tilsammen 2655,- Så lønner seg å bestille flere ting samtidig. Skal du bestille kun speilene kommer det vel på ca 1400 kr ferdig levert. Tror du betaler 72 kr for pakker under 1000 kr. Er ingen vanlig toll på bildeler fra utlandet, bare gebyr for papirarbeidet (fortollingen). Ulempen er at det går litt tregt fra pakken ankommer norge til du får den pga fortollingen. Tar vel ca. 3-5 dager før pakken ankommer norge + 7-10 dager til før du får den :?

Takker for info:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! vær opps på når du skal kjøpe m3-speil på autoshineshop.no. de har kun elektriske speil med 3-ledninger. jeg bestilte de med 4-ledninger men fikk tilsendt de med 3. fyren som jobber der sa han skulle finne ut hvordan jeg kobler dette til bilen min med 4-ledninger men har ikke hørt fra han på flere dager nå. han skal sende meg de med 4-ledninger når han får dem inn, men når er det uvist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...