Gå til innhold

Strømproblemer?

Kenzuke
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Fikk biln min på Torsdag! (91' 520i 24v) å den er utrolig fin å kjøre! Bilen er rett å slett nydelig :bmw:

Det som er saken, er at jeg fikk litt problemer da jeg heiv i stereo igår! Det som skjer er at bilen begynner å bakke sinnsykt ujevnt når man hører på musikk å den går på tomgang. - Prøver man å dreie på rattet, så virker det som om servoen tar strupetak på bilen, å motoren stopper! :-k , f.eks om jeg triller igjennom et kryss med clutchen inne å dreier på rattet, så stopper den!! :shock:

Kjører jeg med cd'spilleren av så går det helt greit etter et par kilometer ...

Har sjekka at forsterkerkeren går av når man skrur av cd-spilleren & bilen, så det er ikke noe problemer i remoten... Noen som vet hva det kan være? Startmotoren får strøm i massevis når man starter bilen, å det er ingen svekkelse på kjørelys, coupelys etc. så jeg synes dette var litt rart! ](*,)

Noen som har snøring om hva dette kan dreie seg om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje du må bytte spenningsregulatoren! Det gjorde jeg nettop på min bil. Kan kjøre setevarme, full vifte, stereo, på tomgang uten problemer. Batteriet går aldri tomt. det gjorde det før.

Hva koster en slik regulator? Ny / brukt? Tror jeg skal bytte batteri i samme farta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...