Riefarn Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 fikk nye fangere (infinity) foran og bak for et par dager siden.... første jeg la merke til var at den lista som sitter på org. fangeren som det sitter 4 feste muttere bak (framfangeren) er støpt sammen med resten av fangeren (den nye), dvs ingen festemuligheter der.... noen som har vært borti det? åssen skal den da festes? Når det gjelder bakfangeren lurer jeg bare på: Åssen demonteres/tar jeg av den?? Alle råd og tips tar jeg med STOR takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Bakfangeren sitter i noen skruer i begge skjermene bak og 2 bolter som du kommer til under bakfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 30, 2005 Forfatter Share Skrevet April 30, 2005 okey.... de boltene under bakfangeren, er det spesialnøkkel som trengs der eller? er liksom sånn blomsterformet, eller hva jeg skal kalle det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 TORX? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Brukte vanlig koppnøkkelsett jeg da Men det var da vanlige bolter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 30, 2005 Forfatter Share Skrevet April 30, 2005 er ikke torx heller.... er ikke slike spisse spor som torxen... prøve å få tatt bilde i dagslys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW316 Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Hei. Hadde samme problemet på min E36. hadde en uorginal M front med "faste" pynte lister.. Fest kun selve den orginale støttfangern (ikke spoileren) med 4 feste muttere. Jeg brukte 3 stk skruer som jeg skrudde spoileren fast til støttfangern under selve skilt plata. (seer ikke skruene når du får på skiltet) Ellers er den jo festett på sidene samme som ordinal fangeren. Det fungerte helt greit på min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå