Pauls1 Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Nå blir det liv gitt. bmw`n parkert i garagen og nøklene gjemt og spriten klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Herlig fredagskvell her og! Sitter å heller innpå glass etter glass med H-melk. Helgepappa idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Herlig fredagskvell her og! Er du sikker på at det er bare H melk du drikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Herlig fredagskvell her og!Sitter å heller innpå glass etter glass med H-melk. Helgepappa idag! Fredagskveld?? Sikker at du ikke har drukket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Sattan! kansje 'an e litt gammal den melken må vist sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 heheha, schååål Drinkmixing her idag ja Bjynne å bli på en snurr Typen blande en drink så han kallte for Basol 48, någen så har smakt den før?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet April 30, 2005 Forfatter Share Skrevet April 30, 2005 nope.. drikker ikke så avanserte drinker. min drink heter kaffeàheimbrent åsså drikker jeg "grønn genser" ute på byen aner ikke hva det er for no men godt er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Bare melk her... må ha det, bare må ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 å her drikkes det ikke noe i det hele tatt... for en lørdagskvel dette er.. off.. funker ikke å være edru på en lørdag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Hey... Kommmer akkurat fra Ålesund fra treff der ute, å masse go drikke i godt lag . Jeg stilte der sammen med en kjenning fra forumet her, og det var meget trivelig..... Heia BMWCCN M&R. Må få til noe i Romsdalsregionen nå snart ja...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Hmmm... kunne den kjenningen være meg? Helt utrolig at jeg sitter her på kontoret kl. 04.15 om natta - selv om det er nachspiel her... - uansett: SCKHÅÅÅÅL... ok, det var min harryhilsen for en gangs skyld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Nettopp kommet hjem fra fest! måå vell ta en dram før jeg hopper i sengs! Sckall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2005 oj føck!!! tror jeg har byutta 524n min mot en merce 230 w123.. faen ass dette bøir siste gang jeg drikker!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Ohoi! Nå kom jeg hjem fra kveldens festligheter gitt, det var knallert! Juhu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Hmmm... kunne den kjenningen være meg?Helt utrolig at jeg sitter her på kontoret kl. 04.15 om natta - selv om det er nachspiel her... - uansett: SCKHÅÅÅÅL... ok, det var min harryhilsen for en gangs skyld... Hmmm... Joda, det kunne være deg. Det kunne også være noen andre, i.o.m at jeg var der sammen med mange svært trivelige folk da! Det var skikkelig bra opplegg dette Henrik.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå