Dan Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Dette innlegget er slettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Det såg da kjempebra ut det da Eneste jeg hadde fixa på var baklyktene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 ser pent ut har samme fronten liggende i garasjen..... åssen fester du fronten?? det lurer jeg virkelig på, for de orginalfestene som sitter på org.fangeren, framme bak dekslene blir jo ikke mulig å bruke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 30, 2005 Forfatter Share Skrevet April 30, 2005 Sitat: ser pent ut har samme fronten liggende i garasjen..... åssen fester du fronten?? det lurer jeg virkelig på, for de orginalfestene som sitter på org.fangeren, framme bak dekslene blir jo ikke mulig å bruke... Hva slags årsmodell har du? '97 fronten ser jo annerledes ut, men om festene gjør det aner jeg ikke. Var ikke jeg som gjorde alt dette, fikk et lokalt firma til å gjøre det siden det var så mye. Så jeg kan nok ikke hjelpe deg med det dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Ble fett det der! trenger ikke skifte baklytene, bare få sota det oransje. det har jeg gjordt på turingen det funka fint det, hverfall mot den "arktis silver" lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 forresten!... håller lakken på de gummilistene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 30, 2005 Forfatter Share Skrevet April 30, 2005 forresten!... håller lakken på de gummilistene? Det regner jeg med. De demonterte alt av lister og dørhåndtak, så tar det som en selvfølge at de gjør skikkelig jobb og grunner først osv. Har fått det gjort hos et proft firma som driver med gjenoppretting og lakkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 men det er jo gummi. eller er det ikke gummi de listene der? hvertfall. har aldri hørt om å lakkere gummi før... har heller aldri sett det! men jeg har sett gummi i andre farger enn sort men de var ikke lakkerte... Vell håper det håller. det var jo fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 30, 2005 Forfatter Share Skrevet April 30, 2005 Hehe. Er gummi jo. Skulle det ikke holde er det bare å kjøpe M-lister istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Hehe. Er gummi jo. Skulle det ikke holde er det bare å kjøpe M-lister istedet burde skjønt at du hadde skummle hensikter ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 30, 2005 Forfatter Share Skrevet April 30, 2005 Må ha en plan B vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Skulle gjerne visst om lakken holdt på gummilistene ja...viss det går til h******* så får du si fra, har lysst å lakkere mine, men vet ikke om det holder på gummi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Det så rå bra ut. Infinity fronten er digg. Du må få lagt ut flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 De listene er ikke laget av gummi, men er i en utførelse av hard plast. Da mener jeg iallefall at det blir det samme som å lakke en vanlig fanger i hard plast. Kan hende dem bruker en spesiell lakktype som er mer "bevegelig". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Dette ble veldig bra... du må få lagt ut noen extra bilder, og hvis du ikke har tilgang til et fungerende kamera så får du bare si ifra hvis du skal innover mot Bodø/Tverlandet så kan jeg sikkert hjelpe deg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå