Gå til innhold

Tank for konsentrert spylerveske

øyvind bp
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en ege tank for spylervæske nær frontruta på bilen min. e34 88 mod 525. Den skal vist være til konsentrert spylervæske. Men den tømmer seg aldri. Har sjekket at spylerpumpa virker og at det er spenning i kablene. Men det skjer ingen ting når jeg trykker inn knappen på vindusviskerspaken. Hvordan virker det egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den er for konsentrert spylervæske, hvor fyller du da på vannet?

Hørtes litt merkelig ut dette. :wink:

konsentrate blandes inn i den andre spyleveska som er på bilen når du spyler. Fungerer kun når du trykker inn knappen som er på pusserarmen... Denne veska er laget for å fjerne mygg å anna dritt som sitter hardt fast på ruta. Synes ikke den har noe virkning jeg da, men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken er for trafikkfilm fjerner eller konsentret spylerveske.

Har samme tanken på min E39 men mitt problem er at den tømmer seg med en gang :!:

Kanskje vi kunne bytte noen deler og løse problemet vårt begge to :lol:

Min lekker ved pumpa, skjønner ikke hvordan jeg skal få det tett :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken er for trafikkfilm fjerner eller konsentret spylerveske.

Har samme tanken på min E39 men mitt problem er at den tømmer seg med en gang :!:

Kanskje vi kunne bytte noen deler og løse problemet vårt begge to :lol:

Min lekker ved pumpa, skjønner ikke hvordan jeg skal få det tett :?

hei jeg har hatt det samme på min e39, det er nok sprekk i pumpa, du må nok bestille ny pumpr.

en ting til på e39 så har man en knapp som står s står vedsida av ratte, den er for å bruke den lille tanken, det skal være et spesiel vaskemiddel, du får det oss en bmw forhandler, når du bruker dette så skal han skummlegge og så kommer spyleveska, virker ikke dette programerer bmw forhandler dette, slik at det virker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tipset.

Har ikke sjekket om det kunne være pumpa som var problemet, trodde det var i overføringen fra pumpa til tanken som var årsaken til lekasjen.

Skal sjekke, kanskje er det håp likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...