BMW_JP Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Hører klunk lyd fra motoren på tomgang, men kun når jeg sitter inni. Veldig lav klunk lyd som kommer cirka hvert 3-5 sekund. Er dette normalt? Hva er det? 320i M52 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Har det samme. Husker ikke hva det er, men kommer fra motorrommet. Du kan bytte den delen, men da kommer lyden tilbake etter et par mnd. Jeg har vent meg til det, så bryr meg ikke om det lenger. Som du sier høres det kun på tomgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2005 Er det ikke en sånn slags magnet eller noe som "klikker" inn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Det er magnet ventilen til varmeapperatet. Den er montert på torpedoveggen og derfor høres lyden godt inne i bilen når den åpner/stenger. Ikke farlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Fikk forklart det av den forrige eieren, men har glemt det Farlig er det hvertfall ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Sattan!! e det det det e. Trodde det var noe skummelt som koster masse penger. Ganske irritrerende.. men det hører med til historien at eg må gjøre passasjerer oppmerksom på den hvis de skal høre den... det er vel bare meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 er det ikke typisk at vi eiere hører Absolutt Alle lyder og blir nesten smågal til tider mens passasjerer ikke hører en dritt ? godt tegn på at vi er glade i bilene våre tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå