elgx Posted May 1, 2005 Share Posted May 1, 2005 Lurte på hvis jeg satt inn instrumenter fra en 318/320 som hadde turteller fra før, hva trenger jeg for å få det til? Finnes det turtallssensor org på 316 så det bare er å koble til med nytt instrument? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogern Posted May 1, 2005 Share Posted May 1, 2005 du trenger kun en ledning ifra coilen til turtelleren Link to comment Share on other sites More sharing options...
elgx Posted May 1, 2005 Author Share Posted May 1, 2005 Det har du rett i egentlig, jeg orka ikke tenke meg om ser du... burde vite det, jobber tross alt med bilelektronikk!!! hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Bmw Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Jeg satte inn et med turteller fra 320 i min 318, alt virker,men turtelleren viser feil, er vel fordi den kommer fra en 6er, så vist noen vet om hvordan man kan konvertere den så fyr løs... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts