Jarle Skoftedalen Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Tenkte jeg skulle kjøpe endel deler fra Danmark nå, bla en bakfanger og noen lykter. Noen som har erfaring med å handle derfra? må jeg betale moms på varene når du kommer til Norge? evt toll? og hvr mye koster frakt? Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Jeg har tidligere vært i kontakt med koed.dk og forhørte meg om priser. Du betaler ikke toll. Men du må legge til den norske momsen (25%) Frakten ifra Danmark opp til Nordland, ble faktisk bare på 600,-! og det for et komplett body-kit! De påstod også at de skulle klare å levere varene på 6dager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2005 det hørtes jo meget bra ut da! spsarer nok endel på det da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Ja har handlet hod www.koed.dk for en måned siden og fikk veldig god service. billig frakt og kjapp leveringstid. Viss du går inn på www.toll.no og betaler momsen på forhånd går det kjappere.. Så shopping hos dem anbefales hvertfall av meg. Lykke til hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Koed er de jeg liker best å handle med i Danmark, fikk kontakt med en som hete Henrik der nede når jeg skulle ha deler og informasjon om motorbytte. Han sa jeg måtte bare ringe når jeg ville for hjelp Fikk bra tilbud av han og veldig bra service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2005 takker for alle svar! blir nok en tlf dit en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå