Turbo power 325 Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Grønne dyser helt nye... kunn prøve montert. Men da jeg solgte motor har jeg disse til overs. jeg ga ca 1000kr stykke og jeg skal ha 3000 for alle sammen. Disse heter 460ccm. Gode for ca 700hk. Har også en tennings forsinker for å slippe tennings bank!! Denne skal jeg ha 500kr for. Ring for info da jeg ikke har internett selv hjemme!! Data funker ikke. Tlf 93845927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Hei passer disse dysene på min motor?? 535i m30 89 mod?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo power 325 Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2005 Hei passer disse dysene på min motor?? 535i m30 89 mod?? Disse dysene passer til de fleste bmwèr I hvertfall alle som har bosch dyser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 dysene passer sikkert, men ikke sikkert det vil fungere, noen dyser er høyohm og noen lavohm, sjekk dette først! jeg kjøpte cossiedyser (lavohm, 2,5ohm) til min m10 motor, men jeg måtte bruke høyohm (på min var det 12ohmsdyser) Du burde sjekke dette først! Husker ikke hvor jeg sjekka, men et eller annet sted ligger det en tabell som viser hvilke dyser som er høyohm oh hvilke som er lavohm, skriv opp nr på dysene og sjekk dette først! det er jævli kjedelig å kjøpe feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Takk Jarle Jeg skal sjekke dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 I følge Haynes gjør det selv bok, skal dysene ligge på 14 til 17,5 ohm jeg fant dette på et annet forum, det er jo Bosch jeg har, og det han selger er 466cc.... står det. Bränslespridare högohm Bosch 340cc/3bar | 380cc/3bar |465cc/3,8bar. Bränslespridare lågohm MSD 720cc/3bar | 890cc/3bar | 990cc/3bar | 1600cc/3bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo power 325 Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2005 Da disse er kjøpt til bmw og har kjørt med disse selv ser jeg ikke problemet deres!! Alle bmwèr kjører med samme omh. Husker ikke om det var lav omh eller høy omh. men at de funker til bmw er helt sikkert!! Vis ikke skal du få dobbel pris tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå