Gå til innhold

Fikse dørsider hvor "skinnet" har løsnet?


Desloch
 Share

Anbefalte innlegg

Har et problem med interiøret i bilen. Bilen begynner nå å se perfekt ut, MEN dørsidene ser ikke så bra ut. Skinnet har nemlig løsnet på begge dørsidene (blir på en måte luftbobler). Jeg prøvde å lime med kontaktlim og deretter legge det i klem 1 dag, men det holdt ikke.

Har dere noen andre forslag til å få fikset dette? Er det noen firmaer som kan gjøre denne jobben? Helst på sørlandet, hvis ikke må jeg sende dem av sted :)

Her er bilder av monstersidene som forstyrrer nattesøvnen min:

DSC00074.JPG

DSC05018.JPG

:cry:

Ringte Havva Bil i Kristiansand (BMW forhandler). De skulle ha 2100 kr per dørside :( Når jeg i tillegg regnet gjennom alle kvitteringene mine, og fant ut at jeg har brukt 45 000 kr på deler, fiksing og verksted siden august, vil jeg helst ikke svi av 4200 kr til! :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy fader for en stiv pris!

Her i Mosjøen, sa eieren:

"ta av trekkene og kom med dem, så skal du få alle 4 sidene trekt opp for 1000,- inkl arbeid og material"

De bruker en spesiell type lim, + varmepistol så skinnet strekker seg.

Lim på plata først, så lim på skinnet, og så er det bare å legge det på og samtidig ha igang varmepistolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med en møbeltapetserer, eller Bilradiospesialisten i Kristiansand

Kan Bilradiospesialisten noe med dette? Trodde ikke de drev med sånn :P

Bilradiospes folk får til det meste skal jeg si deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innen bilstereo, så bruker vi mye vinyl, til å trekke "installasjoner" i bilene med, å da blir det brukt spraylim. Har selv brukt en del lim fra Rockford Fosgate (denne selges kun i 20l dunker). Men det koster ingenting å høre med gutta på BRS i kristiansand. Jeg vet iallefall at BRS i sandnes hadde fikset dette for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg jobber ikke der, (selv om jeg nesten ser på det som mitt andre hjem) Du kan høre med Mr.stream på forumet her, han jobber der, men det enkleste for deg er vel da å ta kontakt med en møbeltapetserer i Kristiansand eller omegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...