Thomas-G Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Jeg selger mine Angeleyes med blink. H.b.o 1500,- Festene til blinklysene på lyktene har knekt men er ingenproblemer å få festet dem hvis du har litt fantasi . Det sitter også rød øyelokk på dem, men det ene har knekt ved blinklyset. Er vel sedan lykter.. Husker ikke akkurat, men de har stått på en Compact. Lyktene er 3måneder gammle. Alle ledninger og koblingskjema følger med. Selges pga blien er kondomnert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-G Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2005 Går ned til 1000,- må bli kvitt dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas85 Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Passer disse på en E36 coupé, hvor befinner de seg. Hvis det er i nærheten av meg så kjøper jeg de for 800kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Heisann!!De der hadde jo gjort seg på min røde Compact Åssen rødfarge er det? Har du noen bilder av lyktene på bilen? Er de ellers i orden? Stress å montere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bmw Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Hei!! har sendt deg en PM, men skriver her å, har du ikke solgt de så kjøper jeg de.. for 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-G Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2005 Nå er dem solgt. gikk for 1300 til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bmw Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 synd du ikke offentlig gjorde buda, hadde glatt gitt deg 1400,- å mulig mer. men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Heisann!!De der hadde jo gjort seg på min røde Compact Åssen rødfarge er det?Har du noen bilder av lyktene på bilen? Er de ellers i orden? Stress å montere?? de der er noe for deg jah Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Heisann!!De der hadde jo gjort seg på min røde Compact Åssen rødfarge er det?Har du noen bilder av lyktene på bilen? Er de ellers i orden? Stress å montere?? de der er noe for deg jah Løp og kjøp! Hvis kikker noen poster lenger opp så står det at de er solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Skulle gjerne hatt dem ja, men noen kom før meg til mølla denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Heisann!!De der hadde jo gjort seg på min røde Compact Åssen rødfarge er det?Har du noen bilder av lyktene på bilen? Er de ellers i orden? Stress å montere?? de der er noe for deg jah Løp og kjøp! Hvis kikker noen poster lenger opp så står det at de er solgt! ikke helt våken her jeg sitter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 ja tror dem hadde passet bilen din veldig bra jeg. begynner og bli bra den compact´n din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå