Gå til innhold

montering av spoiler

tranz
 Share

Anbefalte innlegg

hei! lurer på om det er mulig å lime spoiler på bagasjlokket insteden for å skrue.

Kommer jo an på hva slags spoiler det er. Er den en meter høy og laget av jern så ville jeg boltet den fast. Mindre spoilere av plast blir som regel limt fast med et produkt som heter Sikaflex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en spoiler av en slik størrelse og tyngde at du som bilfører eller bilpassasjer ikke hadde likt å få den i frontruta fra forankjørende bil, og du som syklist eller fotgjenger ikke hadde likt å få den i trynet, så skrur du den fast!

Er den ikke farlig kan du lime. Her er det sunn fornuft som råder. M3/M5-leppa på bagasjeluka mi er limt, og det kan ikke kalles uforsvarlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte å skrue men problemet er feilkjøp. spoileren er ment for coupe mens jeg har en cab. det står overalt at coupe og cab har samme karossri men så er bagasjelokket forskjellig. hullene til skruene på spoileren havner derfor på ytterkant av bagasjelokket, dermed umulig å bore hull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da får du bruke "de små grå" og finne en annen løsning! Lim på den vekta der er totalt uforsvarlig! Som nevnt ovenfor; tenk deg hvis 3-4kg kommer flyvende i stor fart! ! ! Finner du ikke en løsning med skruer/bolting så får du la være å ha vinge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte å skrue men problemet er feilkjøp. spoileren er ment for coupe mens jeg har en cab. det står overalt at coupe og cab har samme karossri men så er bagasjelokket forskjellig. hullene til skruene på spoileren havner derfor på ytterkant av bagasjelokket, dermed umulig å bore hull.

Det er ingen problem, cab skal IKKE ha hekkspoiler :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...