tranz Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 hei! lurer på om det er mulig å lime spoiler på bagasjlokket insteden for å skrue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Det går nok, men jeg hadde ikke tatt sjangsen på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 hei! lurer på om det er mulig å lime spoiler på bagasjlokket insteden for å skrue. Kommer jo an på hva slags spoiler det er. Er den en meter høy og laget av jern så ville jeg boltet den fast. Mindre spoilere av plast blir som regel limt fast med et produkt som heter Sikaflex. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Hvis det er en spoiler av en slik størrelse og tyngde at du som bilfører eller bilpassasjer ikke hadde likt å få den i frontruta fra forankjørende bil, og du som syklist eller fotgjenger ikke hadde likt å få den i trynet, så skrur du den fast! Er den ikke farlig kan du lime. Her er det sunn fornuft som råder. M3/M5-leppa på bagasjeluka mi er limt, og det kan ikke kalles uforsvarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tranz Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2005 takker for all svar. tror jeg skal lime det siden det er snakk om 3-4kg. hvor får jeg tak i dette limet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 stortsett på alla byggevareforretninger og bildeleforretninger! fex mekonomen, byggkjøp, byggmax etc........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Tenk 2 ganger, hva tror du vekten på den vingen på 3-4 kg blir i 90km/t hvis den faller av å treffer noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 du får jo de spoilerne som har en slik klemme rundt kanten og da. er jo en rust maker da men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 3-4kg hørtes DRØYT ut å lime uten å i tillegg feste den på annet vis. Er vel et par mursteiner å få i frontruta/skallen det? Og det _før_ hastigheten er inne i bildet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivanskjavik Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 3-4 KG hørtes litt i tyngste laget for liming.. SikaFlex er jo et sinnsykt lim men det finnes da grenser... jeg ville nu hvertfall skrudd den fast... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Det er da bare å skru hull. så før du skrur ned skruene så presser du nedi noe slags form for glyme. (silikon f.eks) så skrur du skruene nedi pakningsstoffet og det vil ikke ruste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tranz Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2005 tenkte å skrue men problemet er feilkjøp. spoileren er ment for coupe mens jeg har en cab. det står overalt at coupe og cab har samme karossri men så er bagasjelokket forskjellig. hullene til skruene på spoileren havner derfor på ytterkant av bagasjelokket, dermed umulig å bore hull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 da får du bruke "de små grå" og finne en annen løsning! Lim på den vekta der er totalt uforsvarlig! Som nevnt ovenfor; tenk deg hvis 3-4kg kommer flyvende i stor fart! ! ! Finner du ikke en løsning med skruer/bolting så får du la være å ha vinge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Du får improvisere Går fint å borre ut nye hull, så skrur du vingen fast. Butikker som selger spiker, skruer osv, vil garantert ha liggende plastpropper som du kan sette over skruehull. dermed vil det se proft ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 tenkte å skrue men problemet er feilkjøp. spoileren er ment for coupe mens jeg har en cab. det står overalt at coupe og cab har samme karossri men så er bagasjelokket forskjellig. hullene til skruene på spoileren havner derfor på ytterkant av bagasjelokket, dermed umulig å bore hull. Det er ingen problem, cab skal IKKE ha hekkspoiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå