DaggEn Skrevet Mai 2, 2005 Skrevet Mai 2, 2005 Jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt et mindre skilt til å ha foran? I Bergen selvfølgelig.. Noe sånt:
Power Skrevet Mai 2, 2005 Skrevet Mai 2, 2005 Hør med dem som lager dem vanlige skiltene. Dem kan sikkert lage mindre skilt også.
Gunnar Skrevet Mai 2, 2005 Skrevet Mai 2, 2005 Du må ha tillatelse til å bruke små skilt. Får ikke det uten videre. De som lager skilter for tilsynet har vanligvis heller ikke lov til å lage "custom" skilter...
M6 Bjørn Skrevet Mai 2, 2005 Skrevet Mai 2, 2005 Litt annet spørsmål her... Noen som vet hvor man får kjøpt et "Ringen"merke til å ha bak på bilen?
DaggEn Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Skrevet Mai 2, 2005 Du må ha tillatelse til å bruke små skilt. Får ikke det uten videre. De som lager skilter for tilsynet har vanligvis heller ikke lov til å lage "custom" skilter... Vet du hvilke krav som stilles for at man kan ha små skilt?? Jeg vil bare ikkje dekke til den nye fangeren med det store vanlige skiltet..
bjirn Skrevet Mai 2, 2005 Skrevet Mai 2, 2005 Litt annet spørsmål her...Noen som vet hvor man får kjøpt et "Ringen"merke til å ha bak på bilen? På ringen
Gunnar Skrevet Mai 2, 2005 Skrevet Mai 2, 2005 Vet du hvilke krav som stilles for at man kan ha små skilt??Jeg vil bare ikkje dekke til den nye fangeren med det store vanlige skiltet.. Er usikker, men har hørt at det har blitt veldig vanskelig å få små skilt. Da de ble innført var det visstnok ganske lett, men i følge de jeg snakket med (ikke Biltilsynet) ble det visst strammet inn på reglene, slik at det nå er veldig vanskelig å få disse små skiltene. Skal være relativt greit på amerikanske biler med tydelig plass til kun lite skilt, men vanskelig på andre. Det enkleste er nok å ringe ditt lokale tilsyn og spørre. Er utvilsomt stor forskjell utøvingen av lover og regler de forskjellige kontorene imellom. Du får prøve deg på argumenter om tildekking av luftinntak etc...
Custom Edition Skrevet Mai 2, 2005 Skrevet Mai 2, 2005 du får IKKE godkjent med liteskilt forran.. jeg ble stoppa i teknisk og fikk streng beskjed om og fjerne det umiddelbart.. hørte med en jeg kjenner på biltilsynet å han sa det at på bmw var det faktisk ikke lovlig er visst lovlig på japanske sportsbiler som man kan dokumentere at ikke kom med skilt forran på i japan eller noe sånt.. er de ekstra vrang kan du faktisk bli anmeldt for og kjøre med liteskilt..så jeg har mitt "vanlige" skilt på til daglig mens det lille ligger i bagasjerommet klart til treff eller noe
Kjell Rune Skrevet Mai 2, 2005 Skrevet Mai 2, 2005 jeg fikk samme beskjed når jeg ble stoppet i teknisk med warsteiner m3´n..
ØyvindB Skrevet Mai 2, 2005 Skrevet Mai 2, 2005 du får IKKE godkjent med liteskilt forran.. jeg ble stoppa i teknisk og fikk streng beskjed om og fjerne det umiddelbart.. Genialt, da slipper du jo å tenke på fotobokser og slikt
Kjell Rune Skrevet Mai 2, 2005 Skrevet Mai 2, 2005 vist du ikke har med deg d andre skiltet kan du få 5000 i bot
M6 Bjørn Skrevet Mai 2, 2005 Skrevet Mai 2, 2005 Litt annet spørsmål her...Noen som vet hvor man får kjøpt et "Ringen"merke til å ha bak på bilen? På ringen Må da være andre plasser å få kjøpt det vel?
BimmerKing Skrevet Mai 2, 2005 Skrevet Mai 2, 2005 Litt annet spørsmål her...Noen som vet hvor man får kjøpt et "Ringen"merke til å ha bak på bilen? På ringen Må da være andre plasser å få kjøpt det vel? Hva med å sjekke her -> http://www.nurburgring.de Jeg kan ikke tysk, så jeg vet ikke om det selges her, men det kan vel hende at noen som har ansvaret for siden der, vet hvor du kan få kjøpt det?
Custom Edition Skrevet Mai 2, 2005 Skrevet Mai 2, 2005 du får IKKE godkjent med liteskilt forran.. jeg ble stoppa i teknisk og fikk streng beskjed om og fjerne det umiddelbart.. Genialt, da slipper du jo å tenke på fotobokser og slikt hehe..hadde fått bot hvis jeg ikke hadde hatt originalskiltet liggende baki
Kjell Rune Skrevet Mai 2, 2005 Skrevet Mai 2, 2005 samme som jeg fikk beskjed om... skikelig kjipinger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå