mhane Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Har noen tips om hvor det er bra å dra med bilen på EU kontroll. Tenker ikke så mye på pris men mer på hvor "vanskelig" de er. Har fått inkalling nå og den må være ferdig kontrollert innen august så jeg har jo god tid da. Bor i Bergen/Romsdalen men kom gjerne med mer generelle svar også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 bergen/romsdalen? romsdalen as in møre og romsdal? vel..ikke trill inn på biltilsynet hvertfall..de kan stille seg på bakbeina for den minste ting.. men med nyere bil skal det vel ikke være noe problem.. har fast mekaniker jeg så alle kontroller/reprasjoner skjer der. men kjenner du noen som er mekaniker så vil jeg anbefale og høre med dem..kan du eventuelt fikse det som eventuelt dukker opp av feil først så du slipper etterkontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 eller noe i den duren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 naf. de er faktisk ganske greie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Hvis du er heldig så finner du en som ikke påpeker at bremserørene dine _nesten_ er rustet helt gjennom og at bærekulene er på vei ut av bærearmen.. Jeg tror det lureste er å få den sjekket bra hos noen andre enn biltilsynet, de kan henge seg opp i piss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Hvis du er heldig så finner du en som ikke påpeker at bremserørene dine _nesten_ er rustet helt gjennom og at bærekulene er på vei ut av bærearmen.. Jeg tror det lureste er å få den sjekket bra hos noen andre enn biltilsynet, de kan henge seg opp i piss. Akkurat det som skjedde meg.... når jeg kom på verksted med den bare lo de....var nesten ikke noe galt med det, var litt rust på bremserøret, bittelitt..... men som sagt tidligere lot de heller ikke eksospotta gjennom grunnet 3dB for mye støy... latterlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Er ikke 3dB dobbelt så høy lyd da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 dobbelt så høy lyd? i vognkortet står det at bilen kan gi 82dB.... 3 er ikke mye... en datavifte ligger normalt på 20dB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 ta det hos NAF, de er blinde og late Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2005 bergen/romsdalen? romsdalen as in møre og romsdal? vel..ikke trill inn på biltilsynet hvertfall..de kan stille seg på bakbeina for den minste ting.. men med nyere bil skal det vel ikke være noe problem.. har fast mekaniker jeg så alle kontroller/reprasjoner skjer der. men kjenner du noen som er mekaniker så vil jeg anbefale og høre med dem..kan du eventuelt fikse det som eventuelt dukker opp av feil først så du slipper etterkontroll Bor litt i Bergen og litt på andre sida av Molde (på riktig side av romsdalsfjorden) Takker for svar, blir vel naf da tenker jeg siden jeg er medlem og greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå