Kjell Rune Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Lurer på om oen har peil hvordan jeg skal stramme slakke på styresnekka på e34 m5´n min?? noen fortalte d til meg i helga men jeg har vist glemt d ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Samme problem her... men jeg hørte at man kan skru på en skrue under selve snekka, der armen kommer ut.... den var vist kon eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2005 ja d var noe slik ja. burde vel seff skifte hjelpesnekka og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 det skal vel være en foring som går å skifte på hjelpesnekka... bakkelittforing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassen Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Trodde dere gutta kunne BMW. Det ligger en 17mm skrue på toppen av snekka. Inni denne er det en hex bolt. Løsne 17mm'en skru så hex'en med 10grader om gangen. Sett merke hvor du begynnte. P.g.a. eksentriske drev i selve snekken bør rattet ha fullt utslag ene eller andre veien. Grunnen til dette er at drevene kommer nærmere midten for å gi automatisk oppretting. Stram litt etter litt. Løkke te. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå